V DEŠTI

19:26

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

A je to tady, babí léto skončilo a přišlo klasické liberecké počasí: zima, sychravo a déšť. No lepší už to asi nebude. Barevnost, kterou poslední dny nabízela krajina plná podzimních listů jsem nahradila já jako figurka v barevných věcech.

Poslední dobou se snažím dodělat resty, které jsem v minulých týdnech nestihla, každý den si naplánuji tak pečlivě, abych stihla hromadu věcí a pak jen sedím a se zapálenou svíčkou na stole chytám lelky. Nějak se v tomto mrzutém počasí připomínající Dušičky nemohu dokopat k žádné smysluplné aktivitě. Jediné co mě nutí nelenět je tento blog. Proto Vám děkuji že ho čtete.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel
 https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel
šaty a kabát Oodji

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Na mě je to sice moc barev najednou, ale tobě to neuvěřitelně sluší, pecka :)

    Giveaway Realash ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, pěkně barevný outfit! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná barva trechcoatu ^_^
    Prima víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabátek má boží barvu! A lodičky jsou nádherné, vypadají na noze perfektně!
    Moc Ti to sluší :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Naprosto báječná barevná kombinace. Tím si mě hodně zaujala. A dávám palec nahoru i za to, že sis troufla na podzim v takových barvách:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, také farebné som ešte nič nevidela a vypadá to super! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně zářivá, moc ti to sluší! Obdivuji tě, sice nejsem nějak extra stydlivá, ale zase bych si netroufla na sebe tolik upozorňovat, i když to vypadá skvěle, a rozhodně je ten podzim ve tvém podání veselejší :)

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe