IN THE SKIN OF THE ANIMAL

19:54

 
Kdo čte můj blog pravidelně ví, že miluju zvířecí vzory. Mám v podstatě ráda všechno co je strakaté nebo nějak barevně výrazné, proto u mě v šatníku nemůže chybět leopardí kožich, zebří bundička nebo bílo tygří svetr.... nebo je to taky zebří svetr?

V poslední době u mě v oufitech vídáte jen elegantnější modely, může to pak dělat dojem, že se neumím pohodlně obléknout. Opravdu chodím i pohodlně oblékaná a tak, abych Vás nemystifikovala rozhodla jsem se dnes přidat jeden z těch pohodlnějších outfitů... Navíc tento tlustý svetr a teplé kamaše jsou na aktuální mrzuté počasí jak dělané. 

Přejí hezký víkend :-)

 

Kamaše HM, svetr Mango, boty Baťa, psaníčko Orsay

You Might Also Like

24 komentářů

  1. To nemá chybu! Ten svetr je fakt super..Já se pořád na tvém blogu opakuji, ale fakt ti to moc sluší..Kdybych na podobný narazila, neváhám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera hrozně moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduchý, ale pohodový outfit:) Krásné fotografie:)

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné. Vyzeráš v tom výborne. Pekný víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. waw velmi ti to pristane
    a krasne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky! Svetr je krásný.

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  7. ten svetřík vypadá krásně ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherný outfit :)pekne zvolené farby :))

    pozývam ťa na môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. jé, to vypadá skvěle! a moc se mi líbí ty fotky uvnitř! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné! Ten svetr je luxus. Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten svetr je opravdu suprový! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. mám rada takéto pohodové outfity a hlavne ten sveter je super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě by ses mohla víc usmát

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké fotky! A asi už ani nemusím psát, jak ten svetr vypadá na tobě úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow jse vážně kočka. Svetr je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  16. pekná, zaujímavá taštička :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já ne že bych milovala zvířecí vzory všeobecně, ale ZEBŘÍ prostě zbožňuju <3

    OdpovědětVymazat
  18. Krása! Moc ti to sluší! Ten svetřík je nejlepší!<3

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to sluší, takový outfit bych si dokázala představit i na mě :))

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší ;) Skvělá pohodlná kombinace :)

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe