PODZIM JE TU

9:07

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

Tento týden jsme si konečně mohli užívat toho pravého babího léta, to je přesně to proč tak miluju podzim. Všechno je tak krásně barevné a voňavé. Je to období, které mám prostě ze všech ročních období nejraději. Že by to bylo tím, že mám na podzim narozeniny? Když jsem byla malá asi to tak bylo, ale teď mě prostě uchvacují ty venkovní barvy a tím, že nejsem příznivce tepla, vyhovuje mi i to sychravé počasí. No jo, začalo mé oblíbené období  a tak konečně mohu vytáhnout svou oblíbenou v podzimních barvách laděnou sukni.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel
 https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel
 https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

You Might Also Like

10 komentářů

  1. na mě má ta sukně moc vysoký pas, ale jinak se mi líbí to sladění barev :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyo :-) To jsou super fotky! Jak z časáku

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky!! Ta sukně se mi na tobě moc líbí!:)
    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  4. Loving this outfit, it's so pretty and you wear it so beautifully. Love the retro vibe and the pics are stunning. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou krásné fotky! babí léto mám taky moc rád :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé fotky!♥ a taktiež super outfit s krásnymi farbami na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Markétko, má to krásný podzimní feel. Moc ti to sluší.

    Zdraví,

    Eve.h

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! Mě už léto nějak chybí!:)

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe