LILA JE MÁ BARVA

18:00

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

Já mám ráda všechny barvy, ale pastelové odstíny jsou v mém šatníku zastoupeny nejčastěji. Vedoucí postavení mezi nimi bezesporu zaujímá odstín lila. Nevím jestli je to tím, že mi připomíná borůvkovou zmrzlinu, na které tak ráda ujíždím, nebo tím, že se dá se vším skvěle kombinovat, prostě si mě jednoduše získal. Je to barva, kterou mám za poslední dobu asi nejraději, vždyť i naše svatba byla celá v lila kabátu.

Tato barva mě natolik ovlivnila, že když jsem viděla tento krásný rolák v lila provedení, i přesto, že roláky moc ráda nemám, hned jsem si ho nesla k pokladně. Dokonce v tomto chladném počasí, které k nám do Čech přichází ho teď nosím velmi často. Vím, že závislosti jsou sice špatná věc, ale tato lila závislost mě alespoň naučila nosit roláky. Opět tedy platí známá věta: "Všechno zlé je k něčemu dobré." Jakou závislostí trpíte Vy?

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel
 https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel
 https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Skvělé fotky, ty botky jsou tak krásný!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně moc ti to sluší :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! Svetřík je krásný a lila barvu mám také ráda. Já jsem závislá na šatech a sukních, pořád bych nějaké šila nebo kupovala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty josu nádherné! :) Sluší ti to, vsadím se , že kdybych si to vzala na sebe já, všichni se mi vysmějou :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si věřit! Tohle jsou kousky, které má v šatníku každá. Je to takový jednoduchý outfit, když si dáš pozor na to aby barvy pěkně ladily, není na tom to zkazit ;-).

      Vymazat
  5. I was able to find good information from your blog articles.


    Here is my web blog: international car shipping usa

    OdpovědětVymazat
  6. Ohhh… ABSOlutely amazing: LOVE your purple sweater!!! And you’ve got a gorgeous blog dear: FOLLOW YOU right now!!! ;)
    Check out & follow my blog too --- I’ll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpovědětVymazat
  7. Musím přiznat, že ti ty pastelové barvy opravdu moc sluší:) Lila je hezká barva, ale člověk musí být ten správný typ, aby v ní vypadal dobře:)
    Chválím kabelku a lodičky..jsou skvostné ♥

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe