ŘÍJNOVÍ OBLÍBENCI V DETAILECH

18:00

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103

Říjen je krásný měsíc. Slunce už je poměrně nízko, a tak vytváří krásné barvy na okolní krajině. I to barevné listí je prostě krásné. Začalo období dlouhých večerů. Období ideální na zapálení svíček v keramických svítilnách a užívání si této romantické atmosféry. Ráda trávím tyto večery s dobrým čajem a oblíbenou knihou, musím však přiznat, že i přesto, že podzim je podle mě naprosto skvělé roční období, teplé letní večery se skleničkou bílého vína na terese mi budou chybět.

Poslední dny byly sice krásně slunečné a víkend pěkně teplý, ale i přesto se zima bezkompromisu blíží a ze skříně tak začínám vytahovat teplé svetry, především ty overesized, které jsou velmi pohodlné a krásně zahřejí. Přesně takový jsem si koupila loni v Mangu a i nyní je mým oblíbencem. 

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103

Ráda ke svetrům nosím nejrůznější doplňky. Připadají mi pak méně nudné a kolikrát outfitu dodají ten správný šmrnc. Podzim přeje sovám a tak i já je nosím. Sova na dlouhém řetízku je skvělým doplňkem i přesto, že ta má už je na jedno očko slepá a když se prostě sova k něčemu nehodí skvěle ji nahradí staré perly po babičce.

Když se staré doplňky dobře zkombinují udělají parádu vždycky. Tento svůj náramek se starými mileneckými obrázky už skladuji mnoho let. Za tu dobu dostal nažloutlou patinu umocňující jeho stáří, ale i tak ho mám ráda a k podzimním outfitům je jako dělaný.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103

Taky to tak máte, že přes léto používáte jiné vůně než v zimním období? Já s přicházejícím podzimem opouštím od lehkých vůní a přikláním se k o těm o něco těžším. Scarlet od Cacharel sice nepatří mezi vůně se závratně těžkou vůní, ale přijde mi, že v létě mému nosu prostě nějak nesedí, na podzim však přichází, ten správný čas, kdy se s ovoněná touto vůní cítím příjemně. 

Základem vůně Scarlet je Santal a bílé pižmo. Hlava pak zastupuje ovocné vůně jako je hruška a citron, které spolu se srcem z pomerančových květů a jasmínů vytváří opravdu příjemnou podzimní kombinaci.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103

Podzim přeje i výrazným rtům a tak mezi jednoho z mých říjnových oblíbenců patří rtěnky. Ve své sbírce rtěnek mám tři stálé oblíbence, které používám hlavně přes podzim a zimu. Výrazné rty jsou podle mě v tomto období velmi elegantně. Oblíbencem pro tento měsíc je pro mě rtěnka od Chanelu v odstínu číslo 43. Rty hezky zvýrazní a přitom nepůsobí příliš křiklavě.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103

Není nad podzimní relax s dobrou knihou. Ráda čtu encyklopedie, knihy o designu, umění nebo módě a pokud netoužím po poznání, sáhnu po klasickém románu. Jsou knihy, které mohu přečíst i po pár měsících znovu. Skvělý je například Miláček od Maupassanta, kterého přečtu jedním dechem nebo fantastické scifi Den Trifidů od Jhna Windgama. Knih, které považuji za opravdu oblíbené je hodně, povinné čtenářské deníky na střední škole jsem opravdu milovala.

Pro tento měsíc se zatím prokousávám Paní Bovaryovou od Gustava Fleuberta. Stejně jako tento román je několik románů, které jsem již někdy četla, ale celou dějovou linii si napamatuji, proto se k nim ráda vracím.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Perlový náhrdelník a náramek - krása. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne podzimni ladeni:-) a Pani Bovaryovou jsem taky cetla v ramci povinne cetby.

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnka má krásnou barvičku a svetr i perly se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Hello, I read your blog like every week. Your humoristic style is awesome, keep up the good work!


    Feel free to surf to my blog post recineli yalitim borulari

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko,podzimní výběr je parádní a lila Ti sekne jak ulitá...Jsi okouzlující!!!Dája

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé..sovičky mám ráda. Taky mám jednu na krk!
    Podzim je na výrazné rtěnky jako stvořený :)) Taky jsem si je oblíbila. Nejraději teď nosím výrazně růžovo-vínové nebo rudé rty:)

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné detaily :o). Úplně jsi se trefila s těmi vůněmi... Taky na podzim pomalu oprašuji ty silnější, víc kořenité... K létu mi prostě moc nejdou... Musím se přiznat, že já ostuda jsem Paní Bovaryovou ještě nečetla, ale v knihovně ji mám, tak už se do ní asi konečně pustím, díky za připomenutí ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je na její přečtení ideální čas, venku už není moc hezky, tak je příjemné zalést si do tepla s knihou :-)

      Vymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe