JAK UVÁZAT ČTVERCOVÝ ŠÁTEK

19:30

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

Asi každý si z dovolené vozí předměty na památku. Mnohdy prostě samotné fotky nestačí. I já patřím mezi tyto lidi. Sbírám mušle, kameny někdy i šišky. Nakupuji koření nebo různé pochutiny, které jsou pro tu danou zemi typické a někdy taky koupím nějaký tradiční předmět.

Když jsem koukala po suvenýrech v Číně, nevěděla jsem, co koupit dříve. Tržnice nabízí spoustu lákavého tradičního zboží a jelikož orient je mou velkou láskou, nejraději bych si odvezla vše na co mi padlo oko. Kapacitů kufrů však byla značne omezená a tak jsem se pro tentokrát uchýlila k těm nejtradičnějším suvenýrům. Jedním z nich jsou dva hedvábné šátky s tradičními čínskými motivy, což je skvělá příležitost, jak Vám přiblížit tuto kulturu a zároveň shrnout několik typů na to jak uvázat čtvercový šátek.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Přes noc mi zablokovali zvuk.

      Dala jsem tam tedy náhradní hudbu, kterou mi youtube nabídl. Jinak to asi nepůjde, protože s původní hudbou od Guetty prý porušuji autorská práva.

      Vymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe