MÓDNÍ INSPIRACE NA SILVESTRA A ČTENÁŘSKÝ NÁVRH TOHO NEJNÁPADITĚJŠÍHO DOPLŇKU

19:21

Dnes máme poslední neděli v roce 2012 a tak jsem došla k závěru, že vlastně něco starého končí a něco nového začíná. Vím, žádný velký poznatek to není :-)... Tento rok jste se na Fashion blogu setkávali s pravidelnými články typu co si obléct při pondělku a jak jsem řekla na začátku něco končí a něco začíná, to platí i pro Fashion blog. Tato rubrika se sice stala oblíbenou, ale všeho moc škodí. Rozhodla jsem se tedy tento pravidelný článek Silvestrem zakončit a v novém roce se setkáte s poněkud upravenou formou :-). Proto doufám, že poslední článek přinese ty nejoriginálnější náramky ;-)... Ti z vás, kteří ještě nevíte o o jde, tak koukněte například sem nebo sem.

 

Jaký šperk navrhnete k mému silvestrovskému outfitu? Jakou mi dodáte inspiraci do nového roku vy? Doplňky jsou jedinečnou tečkou každého fashion modelu a tak se těším na Vaši spolupráci pro tento model. Navrhněte ten nejhezčí doplněk k tomuto modelu čistě podle Vašich představ. Tento blog není jen o mé představivosti, ale také o té Vaší. Vytvořte pomocí aplikace PANDORA designer náramek, který by se k tomuto modelu hodil. Potom už stačí jen print screen Vašeho návrhu, vložit jej jako přílohu e-mailu a zaslat do tohoto pondělí do 20:00 hodin na adresu pandoratip@seznam.cz. Vítěze vyberu a o půlnoci uveřejním na blogu i na fb stránce. Váš styl a nápaditost mne zajímá a jako stvořené k jejich ztvárnění jsou náramky značky PANDORA. 

 

Pro silvestrovský večírek jsem si připravila tyto červené koktejlky a doplnila je černými lodičkami, myslím, že na silvestrovský večírek jsou jak stvořené.... Kampak letos vyrážíte na Silvestra? Jak ho budete slavit?

PŘEJU VÁM KRÁSNÝ NOVÝ ROK A VELICE VÁM DĚKUJI ZA VAŠE KRÁSNÉ KOMENTÁŘE A ZA PŘÍZEŇ, KTEROU MI DÁVÁTE NAJEVO KAŽDOU VAŠÍ NÁVŠTĚVOU

Šaty Versace HM, lodičky Venturini

Pro poslední Pandora tip jsem vybrala náramek od Sarah. Děkuji všem, kteří během posledních tří měsíc posílali návrhy  a všem ještě jednou přeji úspěšný start :-).


You Might Also Like

30 komentářů

  1. mooc pekne fotky! :) a krasne saty! :)
    a aj ja ta rada uvidim na mojom blogu! :)
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky ♥ šaty ti moc sluší :) zkusím se opět zapojit a pošlu návrh náramku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neříkám to proto, že bych byla lenoch a nechtělo se mi nic tvořit :D, ale k těmhle šatičkám bych už žádný doplněk nedávala. V jednoduchosti je krása. A jak jsou šaty i za krk, ta to samotné je dominantní :) Jinak fotky jsou krásné, vždycky se těším, na každý tvůj nový post :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuju, jsem ráda, že sem chodí někdo takhle pravidelně jako ty :-)

      Vymazat
  4. já bych přidala nějaký jednoduchý zlatý náramek anebo výrazné naušnice :)

    OdpovědětVymazat
  5. šatičky sú naprosto úžasné na tebe, isto zajtra budeš v nich tá najväčšia hviezda večera ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Abys na tom Silvestru neumrzla

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, tak to je sexy! Kočka, Markétko ;) Užij si zítřejší Silvestrovskou party ;)

    OdpovědětVymazat
  8. šatičky jsou krásné!<3 užij si veřírek..:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tady ti to vážně moc sluší

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty jsou opravdu skvělé, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty šaty jsou nádherný, božeee! :)
    A moc Ti to v nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to super i bez Pandory ! :-) Já už bych to ničím "neničila".Šatičky jsou úžasně rafinované a šperkem samy o sobě.

    Přeji ti krásný nový rok 2013 a mnoho úspěchů nejen na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Great post! And such a lovely blog you have, too :)
    Would you like to follow each other? I'm following you now, hope you'll do the same :)
    Happy holidays! ♥
    Tina from Style Sinners

    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic

    http://tinasstylesinners.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. No já už jsem se lekla že koncis s blogovanim, naštěstí jen s tímto článkem i když i to mě mrzí, tak při posledním článku vytvorim naramek i ja

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, to jsem ráda, že se ti můj návrh zalíbil :) Potěšilo mě to :) Jen prosím místo Sharah bych ráda Sarah :D Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný outfit! Ty šaty jsou úžasné!Na silvestra ideální!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jsi vždy tak krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty šatičky ti padnou jako ulité. Krása.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně se to hodí na silvestra!
    Určitě ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  20. nádherdně šatičky! muselas vypadat úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to sluší a mám zřejmě stejný boty :)
    My jsme na Silvestra pořádali minipárty u nás doma.

    OdpovědětVymazat
  22. nice look girl! happy new year! thanks for your visit..do come back for newpost :D

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadáš jak šlapka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zas někdo chytrej

      Vymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe