JEŽÍŠEK SE POCHLAPIL

19:00


Bože můj, ten čas tak strašně letí! Vždyť to byly poslední bezstarostné Vánoce, které jsme mohli v klidu strávit jen tak my dva spolu a hlavně bez starostí. Za pár dní vybuchnu a odstartuji to šílené období plínek, pokaděných zadečků, opruzenin a hlavně nikdy nekončících nocí bez spánku! Možná právě z tohoto důvodu mi Ježíšek nadělil pod stromeček takové dárky, o kterých se mi nikdy ani nesnilo. Což je úžasné, o to horší je však skutečnost, že mi nejspíš chtěl naznačit, že odteď budu já tím, kdo bude mít dvojku na zádech a na rozmazlování zde už bude navždy jenom melounek! No jo, to je realita a já se s ní musím smířit. Musím však přiznat, že po letošních Vánocích to bude velmi těžké.     


Kabelku jsem pod stromeček ještě nedostala a tak když jsem pod ním viděla obří žlutou tašku s nápisem Louis Vuitton, ve skrytu duše jsem doufala, že bych mohla být její majitelkou. Velkou naději jsem tomu však nedávala. Nakonec se k mému údivu sen stal skutečností a nejenže ta taška byla moje, můj byl i její obsah! Flandrin Monogram canvas s koženými vsuvkami v červené barvě teď nedám z ruky. Je elegantní a přitom se dá nosit i k úplně všemu. Má praktické rozdělení na dvě velké kapsy s malou kapsou na zip uprostřed. Dá se nosit jak v ruce tak jí lze připnout na kožený popruh a hodit jen tak přes rameno. Je prostě ideální pro mě a já jsem neskutečně ráda, že se Ježuch trefil do mého vkusu. Letos se opravdu pochlapil! 


EN//
The time flies so quickly! After all, it was last Christmas which we spent alone with my husband and without any worries. In a few days, I will give birth and begin a period of diapers and nights without sleep. Maybe this is reason why Santa gave me a gifts of which I had never even dreamed of. This is amazing! Unfortunately, however, I feel that it was the last time, and now will only pamper our child. Well, this is the reality and I have to accept it. But I must admit that after this Christmas, it will be very difficult.

I have never gotten purse under the tree. So when I saw under tree the giant yellow bag with the words Louis Vuitton, I was hoping that this will be my bag. I hoped! Finally, the dream became a reality. The bag was mine! Flandrin Monogram canvas with leather inserts in red color is mine. It is elegant and I can wear it with everything. It has a practical division into two large pockets with small zipped pocket in the middle. It can be worn in hands or it can be attached to a leather strap and just throw over his shoulder. It's just perfect for me and I'm incredibly glad that Santa hit to my taste.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. No nádherný darček!!! A tých nevyspatých noci sa neboj. Nebude to stále, iba zozačiatku. A vlastne všetko závisi od bábätka, lebo každé je iné. Bude to ťažké zozačiatku, ale dám ti radu, bud pokojná, bud sama sebou, lebo bábo vždy vycíti tvoju náladu a presne tak sa potom správa.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám radši třeba Longchamp, ale elegantním slečnám toto velmi sedne:)))

    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo krásný dárek! :) Kabelka je krásná.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, ta kabelka je nádherná! Úplně mi vyrazila dech, je prostě skvostná!! Ježíšek je vážně úžasný :-)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. nádherná je tá taška :O tie červené detaily ju robia ešte zaujímavejšou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fuha, tak toto ano!:) Ale mňa by viac potešila Michael Kors, LV už jednu mám:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  7. Great post, Dear! Beautiful bag!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe