TĚHOTENSKÉ FOCENÍ

18:39


Těhotenství je stejně jako například svatba, jednou z těch chvil, které by se měli řádně zdokumentovat. Vždyť je hezké nechat si zhmotnit vzpomínku na toto důležité období života, a ač to moje není zrovna procházkou růžovým sadem, stejně na něj již teď ráda vzpomínám. Proč se tedy nenechat nafotit?... V mém okolí se to mimči jenom hemží a tak nemám po otevření facebooku nouzi o fotky nahatých těhotenských pupků, omašlovaných pupků, pupků s malými botičkami nebo tatínků líbajících chlupatý pupek nastávající maminky. To už je taková ta česká klasika, kterou já však nechtěla. Chtěla jsem něco přirozeného, co v fotce zachytí ten zvláštní pocit radosti z neznáma.


Nad fotografem jsem dlouho přemýšlet nemusela, věděla jsem, že jediný kdo nám v  rámci Libereckého kraje může takové fotky pořídit, je Barbora Bistiaková. Její fotky jsou vždy přirozené a člověk se při focení necítí jak v křeči. Bára je příjemně komunikativní a konverzace o běžných problémech je tak skvělou cestou k uvolněné atmosféře, která je pro přirozenost fotek důležitá. 


Báře stačilo napsat, jakou máme představu, ve kterém měsíci bychom chtěli fotit a společně jsme pak vymysleli místo a téma focení. Naším oblíbeným místem je Bedřichov a tak přemýšlení o prostředí nebylo nijak náročné, náročnější však bylo vymyslet nějakou tématickou vsuvku. Původně jsem přemýšlela o podzimním focení s papírovým drakem. Ten co jsem však vytvořila, byl nepoužitelný a obchody? Ty byly zahlcené pouze strakatými igelitovými draky. Nesehnala jsem teda nic, co by nám do našeho vkusu zapadalo  a od tohoto tématu upustila. Zaměřili jsme se raději na jídlo. Jednak k těhotenství patří, a jelikož náš rok byl díky Nepleše na plechu jídlem doslova prošpikovaný, nebylo třeba nad ničím jiným přemýšlet. Slovo dalo slovo a my vymysleli téma piknik. Nic jiného než obří pupek, láska a jídlo totiž naše těhotenství nemůže lépe vystihnout. Pak už jen zapracovalo zkušené oko skvělé paní fotografky a fotky, které přesně odpovídaly naší představě, mohli vzniknout! 


Focení jsme dohodli na listopad, kdy jsem byla v 30. týdnu těhotenství (v polovině 8. měsíce). Břicho jsem tedy měla oproti aktuální situaci poloviční a taky značně hezčí. Nemusela jsem si tak připadat jako velryba a focení si mohla pohodlně užít. V devátém měsíci by bylo pro mě díky zhoršené pohyblivosti focení náročnější a fotky s přerostlým melounem by příjemnou vzpomínku přeměnily spíše v krásné fotky s poněkud divným zjevením a ne něžnou nastávající maminkou.  


Nebyl by to František, aby si během našeho láskyplného focení nestihl vyřídit několik pracovních hovorů. Abych pravdu řekla, těch hovorů bylo nakonec nekonečně mnoho a já jsem ráda, že Bára byla natolik trpělivá, že mu něco neomlátila o hlavu a trpělivě to s námi vydržela! Díky Františkovým hovorům se nám totiž focení protáhlo na dvě hodiny a to v zimním dni, který bývá krátký, není pro světlo nic příhodného. No jo, to jsou ti podnikatelé! Vše jsme však zvládli a výsledkem je nám krásná vzpomínka na toto pupkaté období.


Pokud i vy sháníte fotografa, který jde ruku v ruce se světovými trendy, má vkus a příjemné vystupování, mohu Vám Báru vřele doporučit! Přirozenost je v jejich fotkách charakteristickým znakem a nadčasovost těchto fotografií světovou a velmi trendy záležitostí. Je prostě skvělá! Stejně jako s těhotenským focením ani nyní jsme nezaváhali a Báru si rovnou objednali i na focení našeho melounka. Pokud i vy to cítíte stejně jako já a přirozenost a čistý styl u Vás hraje prim, věřím, že oceníte Báry poctivou práci likem na jejich facebookovských stránkách.   


EN//
At present it is very popular to have a pregnancy photos. Pregnancy is important a period of life is important and this period should be documented. I also succumbed to this trend. I have many acquaintances who are pregnant and it is the reason why I alway see on facebook pregnancy photos. All these photos are the same. Every expectant mother has taken photos with nude belly tied with ribbon. There are always pictures with liner and a father who gives kiss the belly. I wanted something different. I wanted a natural photos. Photos that capture feelings.

I knew that around the city Liberec is the only one photographer who makes natural photos. This is Barbora Bistiaková. Her pictures are always natural and during the shoot must everybody feels good. 

With Bara, we agreed immediately. Enough to say when and where we want to take pictures. Our favorite place is Bedřichov. So place was chose in the minute. But I've long thought about the topic of photography. Firstly, I wanted to take pictures with the kite. But I could not find the best kite, it was the reason why we have chosen as the theme picnic. Food is associated with pregnancy. Nothing more than a giant belly, love and food is our pregnancy can better grasp! 

We agreed on a photo shoot at November. I was in the 30th week of pregnancy (in the middle of the 8th month). My belly was small and pretty. Now I have giant belly and does not look nice. Due to the small belly, I felt pretty. In the ninth month would photo shoot me feel uncomfortable because they are difficult to move, and a big belly is not so pretty. 

Photo shoot was very nice and we both enjoyed it. The only one thing take the situation not so good. František always telephone to the job. Constantly working to solve problems over the phone. This was extend the period of the photo shoot. Bara, however, was very patient.

If you are looking for a photographer that takes into account global trends, I can highly recommend Bara! Naturalness and timelessness is the hallmark of their photos. She is the best! Bara´s photo we liked very much and it is the reason why we ordered she for a newborn photo shoot. If you also love this natural style I'll be glad if you support Bara by take a like on her facebook page.

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Pekne fotky, povedly se a libi se mi vic nez ty omaslovane pupky, ale nic proti nim samozrejme. ;)
    Takze melounek uz je na svete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme! Melounek se bohužel ještě stále nechce vydat ven, ale já neztrácím naději. Snad to bude každým dnem!

      Vymazat
  2. Konečně nekýčovité těhotenské fotky! Jak já jsem na ně alergická... Máte je opravdu moc hezké :-) Btw., zdá se mi to, nebo je to focené u Blaťáku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme!
      Ano, je to Blaťák, byla jsem překvapená, že to někdo z fotek pozná, ale kdo zná Bedřichov, proč by toto místo nepoznal že?

      Vymazat
  3. Máte nádherné fotky!! Vážně, klobouk dolů ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky. Já na focení neměla vůbec náladu. Připadala jsem si jako oteklá hrošice :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Gorgeous pictures! Such atmospheric!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera :O Veľmi prirodzené, jednoducho podarené!

    OdpovědětVymazat
  7. No fotky vyšly úžasně! Za mně mnohem příjemnější, když narazím na Facebooku na takovou, než na holé pupky. :))
    KattyLife
    Originální narozeninový dárek | Jak vyrobit piñatu

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky jsou kouzelne! Vyzaruje z nich pohoda a laska!:) Ta jak sedite na dece a divate se sebe je top, i kdyz tam teda brisko neni videt vubec, ale coz. Mate krasnou vzpominku:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, oboum vám to moc sluší, ale obzvláště ty, přijde mi, že tím těhotenstvím jsi rozkvetla :) jak se říká, něco na tom pravdy bude, že těhotenství dělá ženu nejkrásnější :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle jsou asi ty nejhezčí těhotenské fotky, jaké jsem zatím viděla. Jsou tak přirozené. Moc pěkné. Opravdu se moc povedly a i když se mi některé fotky s nahým bříškem líbí, tyhle jsou lepší.

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe