ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!

16:09


Když se nad tím tak zamyslím, trochu mě až děsí skutečnost, kolik se toho během tak krátké chvíle jako je jeden rok, dokáže změnit. Rok 2016 byl pro mě přelomovým rokem, který mi obrátil život zcela naruby a jsem velmi zvědavá, jak s tím vším v příštím roce naložím. 

Kdyby se mě před rokem někdo zeptal na ožehavé téma "děti," nejspíš bych ho odbyla větou: "Času dost!" Jenže ač se snažím mít vždy vše do nejmenšího detailu promyšlené, tento rok mi ukázal, že ne vždy se věci vyvíjejí tak, jak by člověk chtěl a někdy neuškodí změnit plán z minuty na minutu. V posledních letech jsem své naplnění života viděla jen v kariérním postupu, seberealizaci a cestování a tento projekt emancipované ženy mi tak nějak vyhovoval. Vyhovoval mi až do té chvíle, kdy mi tyto plány začal kazit manžel s tím, že by se chtěl začít realizovat v oblasti rodičovství. Tak proč ne? Roky nám ubíhají a je pravda, že v tomto ohledu by se nemělo příliš otálet, člověk by toho pak postupem času mohl litovat. A tak jsem se začala zabývat myšlenkou, jaké to asi bude přijmout nového člena do našeho týmu. Na přemýšlení mi však Franta nedal ani jediný den. Než jsem se nadála, byla jsem vhozena do role nastávající matky a jen těžce se učila v této roli chodit. Popravdě řečeno první čtvrt rok, který jsme strávili plnou realizací na nově založeném blogu Neplecha na plechu, cestováním po Maďarsku, Singapuru a romantickém Bali, byl naprosto dokonalý a přesně podle mých představ, následující měsíce jsem si však vůbec neužila. Dny jsem trávila s hlavou v záchodové míse, po doktorech, v práci, ve které jsem se díky nezkrotné únavě a všemožným bolestem nemohla plně realizovat a ten zbytek dní v posteli, ve které jsem nabírala alespoň trochu síly. Jak už tu bylo jednou řečeno, těhotenství rozhodně není nejhezčím období ženy a kdo říká že ano, tak lže! Těch devět měsíců, které se mi už každým dnem pomalu a jistě chýlí ke konci, pro mne bylo opravdovým očistcem a já jen doufám, že konečný výsledek mě odmění a já budu moci za rok touto dobou napsat, jak byl rok 2017 úžasný! 

Rok 2016 mě sice vycucal, ale abych byla upřímná, konečně mi otevřel oči a donutil nás k velkým změnám. Založení rodiny nás semklo ještě více, než jsem si doposud připouštěla a z mého manžela se tak vyklubal pravý princ na bílém koni. Ve dnech kdy jsem se jen sotva plazila, mi byl velkou oporou a kdyby mohl, určitě by se pro mě rozkrájel. Potomek, který už pomalu klepe na dveře, nás donutil prodat náš s láskou vybudovaný, ale pouze dvoupokojový domov a rozhlédnout se po něčem větším. Všechny tyto skutečnosti mi otevřeli oči a vehnali mě do úplně jiného světa, na který se po všech těch urputných odmítáních začínám opravdu velmi těšit!

Děkuji všem svým čtenářům, kteří sem chodí rádi a čtou ty moje bláboly! Děkuji Vám za věrnost a přízeň, bez Vás by tu totiž bylo pusto a prázdno. Tento blog by pak postrádal smysl. Přeji, Vám ať Vám tento rok přinese jen to dobré a ať i to špatné se v dobré obrátí. Šťastný nový rok 2017!  

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Krásne napísane Aj tebe šťastný nový rok. A je to presne ako píšeš. Roky bežia a poviem ti, že na deti nikdy nie je vhodný čas. Mnoho ludi čaká, až budu mat prácu, bývanie, precestovaný svet atd... stále sa proste niečo nájde, prečo je času na deti dost. A preto je najlepšie do toho zrazu vhupnut.

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko ten nejkrásnější rok nadchází. Přeji vám hodně zdraví, štěstí, spokojenost a vaše přání ať se stanou skutečností. Krásný nový rok 2017.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe