TIKAJÍCÍ BOMBA

18:47


Ty poslední týdny jsou doslova nekonečné. Sotva se valím, melounek mi nedá spát, díky mrazům mám zákaz chodit ven, abych se někde nenaplácla a tak ty nekonečně dlouhé dny trávím zavřená mezi čtyřmi zdmi a čekám až to na mě příjde. Občas někdo napíše jak se mám a zda jsem stále ještě dva v jednom. Jiní zase volají, jestli už nerodím a já jen zatlačuji slzu zoufalství, protože ne, nerodím a melounek se očividně ani nemá v plánu vydat na cestu ven! Ale tak co, termín mám až v pondělí a ač si už nyní připadám jak tikající bomba, budu to muset ještě pár dní vydržet a doufat, že mě to naše malé překvapení nenechá dlouho napínat. 

 
Jo tak na těchto fotkách jsem měla ještě tak o 10 kg méně, venku nemrzlo a já se mohla s Barčou vydat na poslední focení svých těhotenských kousků. Když jdu někam ven, nejraději nosím šaty a to nejen teď, ale prakticky celé těhotenství. Nic mě v nich netlačí, jsou pohodlné a hlavně mi zajistí dostatečnou variabilitu, tak abych si je mohla vzít k nejrůznějším příležitostem.


Byla to super procházka! S Barčou jsme probraly její nadcházející fotografickou sezónu a podrbaly o snad nikdy nekončících ženských tématech. Nafotily jsme skvělé těhotenské fotky a pro jistotu jsem si jí již rezervovala na focení s prckem, protože lepší novorozenecké fotky než ty od Báry, bych nikde jinde nesehnala!

Těším se, až nebudu muset být zavřená v našem malometrážním bytě a vyrazím taky někam jinám, než na pravidelnou lékařskou prohlídku. Doufám, že už to bude brzy a doufám, že už ve třech!   


EN//
These last weeks are endless. It is hard to walk. I do not know how to sleep at night. It's freezing outside and sidewalks are slippery. It is the reason why I can´t go outside and must be in our small apartment and wait for birth. Occasionally someone will write me: "How are you? You birth already?" Unfortunately not, and according to the doctors I must wait. I have a deadline until Monday. Although I am already big as the globe, I will have to endure a few more days!

On these pictures, I still had about 10 kg less. Outside was a good weather. It wasn´t frozen and I could go take some pictures with Bára. It was the last pregnancy pictures. When I go out, I like to wear dresses. They are comfortable and can be worn for any occasion.
It was a good walk! We discussed about Bára´s upcoming photography season, and women's issues. We took great pictures of pregnancy and for sure I already booked her for the baby photo. Bara takes the best pictures I've ever seen.

You Might Also Like

1 komentářů

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe