SHOESMANIC

19:15

Jsme jenom lidi a tak každý máme nějakou závislost. Někdo je závislý na facebooku, někdo na kávě, jiný zase na sportu. Co se žen týče, tak většina je závislá na nakupování. Kupují nesmyslné množství kosmetiky, oblečení, kabelek, bot,… I já jsem měla takové období, hlavně co se bot a kabelek týká. Připadalo mi, že deset kabelek přeci nemůže stačit, 12 balerínek je také málo. Postupem času se mé množství kabelek vyšplhalo k padesáti a do botníku jsem se chodila kochat na 30 párů bot. Byla jsem na svou sbírku pyšná... Stejně jako každá jiná závislost, i závislost na botách se musí léčit. Já jivyléčila při stěhování do nového bytu.

Náš nový byt je malý a tak jsem se nad svým botníkem musela zamyslet a uvědomit si, že nejsem stonožka abych tolik bot unosila a že nejsem ani doktor Octopus abych mohla nosit po třech kabelkách na jednom chapadle... Díky tomu, že skříně ani botníky nejsou nafukovací jsem si musela uvědomit, že tolik párů bot ani tolik kusů kabelek nepotřebuju a navíc co si budem povídat běžná ženská jich tolik ani neunosí. Každá žena totiž bohatě vystačí s 10ti páry a 5 kabelkami a i to je poměrně slušný počet.

Mango, Zara, Calvin Klein, Guess, Jimmy Choo, Jimmy Choo

Co si myslíte o plné skříni bot vy? Pokud nejsme veřejně známá osobnost, tak proč mít tolik bot... Přijde mi, že spousta lidí o koupi svých bot vůbec nepřemýšlí. Nakupují podle toho jestli se jim boty líbí nebo ne, což je samožřejmě důležité kritérium, ale nikoli nejdůležitejší. Bota musí být pohodlná a kvalitní, jinak v ní nožky trpí. Jestli chci, aby mě nohy nosily celý život, tak je také musím odměnit kvalitní botkou. Raději si koupím pouze jedny boty za rok, drahé, ale za to kvalitní a vím, že se v nich nožkám bude dobře chodit. Většina z nich má totiž měkou výstelku, která je pro nohu vážně pohodlná. U spousty bot je také záruka, že vám při dobrém ošetřování vydrží spoustu let. Mám mnoho bot, které nosím už přes pět let a vděčím za to kvalitním obchodům. S jakou značkou máte nejlepší zkušenost?

You Might Also Like

22 komentářů

  1. jéé, ty Jimmy Choo jsou krásný :)
    já kupuju hlavně baleríny. Ani nechci mít od každý barvy, i když základ je černá a nude, ale často si tak koupím nějakou barvu, abych mohla víc kombinovat. Omlouvám si to blogem :D Ale souhlasim. Do budoucna bych si chtěla dát předsevzetí a kupovat spíš kvalitní boty. Jenomže tam nastává právě otázka, co je ta správná kvalita a kolik za to člověk musí dát, aby to fakt několik let vydrželo... Sama ještě teda v tomto ohledu dobrou zkušenost nemám... ráda si nechám poradit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týká balerínek, tak mám velice dobrou zkušenost s Diesel. Ty od Jimmy Choo mám teď nové, mají naprosto dokonalou protiskluzovou podrážku, to mě zaujalo a byl to taky důvod proč jsem si je koupila, tím, že je mám nové, tak jejich výdrž nedokážu zatím posoudit, ale doufám, že za tu nekřesťanskou cenu vydrží tak deset let :-D

      Vymazat
    2. děkuju za radu. S Diesel zkušenost nemám, tak příště kouknu. Snad se mi tam nějaké budou líbit :) a doufám, že ti ty Jimmy Choo vydrží :)

      Vymazat
  2. ja som konkrétne závislák na oxfordkách! :D
    tie zo Zary a CK sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle mi připomíná, že nemám ani jedny pořádný hezký boty na podpatku na tuhle sezonu :D Musím někam vyrazit a něco pořídit, protože jinak budu zase celý léto tahat ty bílý lacosťácký plátěnky smradlavý :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ujetá na balerinky... Dokonce i mamka mi je krade :'DD Ale ty tvoje boty bych brala všechny i přes to, že se na podpadcíc necítím prostě svá.

    OdpovědětVymazat
  5. já boty zbožňuju a i když jich vážně hodně, tak se mi zdá, že většinu také vynosím, protože je hrozně ráda střídám a každý den nosím jiné :) jinak se mi moc líbí ty baleríny od Jimmy Choo, jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tuhle závislost naprosto chápu! Ale souhlasím, že bota musí být kvalitní. Krásný příspěvek. Užijte si léto.

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli jsou ty boty na fotce tvoje, tak ti je závidím. Hlavně ty v obou řadách uprostřed a vpravou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou. Děkuji za pochvalu. Vybrala jsem ty boty, které nosím nejčastěji :)

      Vymazat
  8. Hele mám to stejně , čím víc toho mám a pak koukám do skříně a říkám si že na sebe vůbec nic nemám a přesto sním o šatně velké jako obývák a o obrovském množství bot = MŮJ SEN :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. mně se nejvíc líbí ty ze Zary.. já mám ráda Humanic a Baťu, ale jsem strašná, raději si koupím boty levnější a dvoje. :D musím to ale taky napravit, v rámci stěhování do mini bytečku to půjde lehčeji..

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné boty, já jsem na botách a kabelkách tedy závislá..na léto mám si 20 párů .. a stejně to neunosím..:D:D ale prostě pro ten pocit, co kdybych si je někdy vzala je mám ..:))

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné boty :-) Nedokážu si představit, že bych zrovna já v našem malém bytě měla podobnu závislost :D Mám jen 6 párů bot, které opravdu nosím :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Boty je to čím si dělám radost. Baví mě tak proč si je nekupovat? :) ať si ostatní ženské vystačí s 10páry. Ale já je nakupovat nepřestanu, protože je to jedna z mála věcí co mi dělají radost :D :) Boty vynosím, střídám je. Do bytu co teď budu rekonstruovat už počítám s šatnou, aby je bylo kam za pár let dávat :D

    Nádherné jsou ty uprostřed v první řade, fakt krásné! :)

    Aňul

    OdpovědětVymazat
  13. I'm in love with all these shoes!!
    I hope you like my new post :)
    Kisses♥

    http://www.atelier242.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ty béžové lodičky jsou naprosto dokonalé:O A jinak závidím ty balerínky od Jimmy Choo jsou moc pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  15. No, rozhodně ti ty boty závidím. Já opravdu nosím tak 4 páry bot, prostě není nad pohodlné tenisky a pak nějaké ty balerínky. Jinak jich mám ale kolem 12 párů. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je hezký, to abych se snad šla léčit :-) Já jsem bohužel ten typ, který si koupí deset šmejdů, místo jednoho kvalitního páru bot... Vím to o sobě dlouho, snažím se to změnit, kdepak... Jsem přesný opak bratra, pro kterého je dobré pouze to nejdražší :-) Šetřilka jsem a ve výsledku pak prodělám :-)
    A včera večer jsem si na Aukru koupila dvě kabelky... :-)
    Tvé boty se mi líbí všechny, jsou elegantní, prostě nádherné!

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mám asi 30 pár bot, už to nepočítám. Ale miluju je. Vím, že je neunosím, některé jsem ještě ani neměla, ale když vidím krásný boty za dobrou cenu, tak je prostě beru. Na druhou stranu se mi ještě nestalo, že bych nějaký zničila. Když mám každý den jiné boty, tak se to snad ani nedá. Většinou to mám tak, že si e vezu jak suvenýr, někdo si od moře veze mušle, já si k nim vezu ještě pár bot :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe