OSVĚŽENÍ

17:37

V těchto letních dnech si snad ani nedokážu představit fungovat bez nápoje s ledem. Na sladké pití nemám ani pomyšlení a tak pro osvěžení piju hlavně vodu z kohoutku, do které šoupnu jen pár kostek ledu. Aby nápoj byl alepoň trochu atraktivní, rozhodla jsem se kostky ledu ozvláštnit bylinkami.


Co budeme potřebovat:
  • tvořítko na led,
  • nůžky, 
  • lihový fix,
  • 2 sáčky s uzávěrem,
  • vodu z kohoutku,
  • několik snítků máty a meduňky.
Myslím, že je nejspíš zbytečné návod psát, ale pro jistotu napíšu k postupu pár vět :-). Bylinky omyjeme od prachu, ostříháme z nich lístky a naklademe je do tvořítka na led. Zalijeme vodou a dáme do mrazničky přes noc zamrazit. zmrzlé ledové kostky klademe do sáčku a postup opakujeme dokud nemáme dostatečné množství ledu na celé léto.

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Super, já si dělám led s domácími pomeranči a s jahodami (teda s těmi jen dokud byly) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý a kreativní nápad Markétko :))

    OdpovědětVymazat
  3. Páni :3 hned to musím zkusit ^^ i těm kostkám ledu to musí dát zajímavější vzhled :3 super nápad ;33

    OdpovědětVymazat
  4. Mátu si vždy dávám přes léto do vody a led, mám to moc ráda a mám jí obrovský záhon :D ale dát ji zamrznout do ledu mě ještě nenapadlo, a je to skvělý nápad!

    Aňul

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za super tip, je to originální! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za skvělé doporučení:-), bez chlazených nápojů si léto vážně nedokáži představit.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad! :) Určitě si to zkusím udělat!

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. super tip :) určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super! Mě se třeba líbí, když do ledu dávají i různé květy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nemá na těch obrázcích být "lísTky", místo "lísky"?:D
    Pardon, jestli ne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má, omlouvám se, chybička se vloudila :-) ... Už jsem to nepravila

      Vymazat
  11. mňam, mňan, dnes to isto urobím takto :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super napad, asi to take nekdy zkusim. :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe