BLACK AND WHITE

21:44


Černobílé období je za mnou a já musím přiznat, že ač mé těhotenství bylo spíše černé než bílé, budu na něj vzpomínat strašně ráda. Bylo to období velkých změn, fyzických i psychických a já tak díky němu prošla na sklonku svých třiceti let doslova evolučním vývojem. Bylo to náročné a chvílemi jsem byla opravdu na konci svých sil. Chytré řeči o tom, že to stojí za to, mě vytáčely a já jen obracela oči v sloup a s vlastním přesvědčením, že o tom všichni vědí prd, jsem věděla, že tohle už nikdy začít nechci! Teď si však s odstupem času sypu popel na hlavu a přiznávám: Vážně to stojí to za to! Nikdy bych nevěřila, že mě těhotenství tolik změní a že se jednou budu radovat z toho, že jsem máma.


EN//
Pregnancy is behind me and I have to admit that I will remember so glad on this period. It was a period of great changes, both physical and psychological, and I came through it. It was challenging and at times I was really exhausted. Although I haven´t believe that it is worth it, I have to admit that it is truth. I never believed that my pregnancy changed me so much and that someday I will rejoice that I am mom.
 

You Might Also Like

1 komentářů

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe