KDO MAŽE TEN JEDE!

19:06


Těhotenství vážně není lehké období a to ne jenom z pohledu psychické stránky, ale i té fyzické, přičemž obě z nich se vzájemně prolínají. Každá žena, které záleží na jejím vzhledu tak krom starostí, zda je všechno v pořádku řeší i to, jak vypadá a ano, všechny si připadáme už od prvního dne jako tank! Já jsem si připadala jako hráč zorb fotbalu a s přibývajícími dny to nebylo lepší. Zvyknout si na rychle rostoucí břicho není lehké, a když se každý měsíc přestáváte vejít do před pár týdny koupených kalhot, na psychice to rozhodně moc nepřidá.

Pořád jsem si říkala, že už to horší být nemůže a ono to každý další týden bylo nečekaně ještě horší! Břicho mi rostlo opravdu rychle a já se bála, že jen co Melounka vyprdnu, budu mít panděro pruhované jako tygr. Strie mě vážně dělaly starosti, a tak jsem jim vyhlásila boj ještě předtím, než se sami začaly hlásit o pozornost. Na netu jsem si vygooglila, že je na ně nejlepší Eucerin a když jsem pak pár dní po tomto zjištění dostala na těhotenské prohlídce balíček s různými vzorečky pro těhotné, kde mimo nich byl i slevový kupón na tento olejíček, vzala jsem lékárnu útokem a hned si ho pořídila. Doma jsem pak mazala dvakrát denně až jsem se v tom koupala a jak se říká kdo maže ten jede! Já jsem prakticky všem striím ujela do nedohledna a ráda vám tak mohu tento produkt doporučit.  


Eucerin Tělový olej proti striím je 100 % přírodní olej (mandlový, jojobový a slunečnicový), který neobsahuje žádná barviva ani konzervační látky a tak je skvělým pomocníkem při boji proti striím v době těhotenství i v době kojení. Je skvělou prevencí proti striím, ale dobře bojuje i proti těm, kterým nestihnete zamezit. Tu jednu striičku, kterou jsem měla zesvětlil a celkově ji trochu zacelil. Myslím, že tento produkt je opravdu dobrou investicí do Vašeho vzhledu a dobrou psychickou podporou!


EN//
Pregnancy is difficult period. It's hard mentally and physically. Every woman have so much worries about so that everything will be OK and also about her appearance. Due to a big belly we are feeling ugly and we fear how we look after childbirth. The belly is growing very rapidly and thus created striae. Therefore, to prevent striae I bought body oil from Eucerin. According to reviews on the Internet, it is a quality product, and I with them fully agree. My belly I anointed twice a day for the entire pregnancy won only one stretch marks.

Eucerin body oil against stretch marks is 100% natural oil (almond, jojoba and sunflower) which contains no colorants or preservatives. It is great way to the fight against stretch marks during pregnancy and during breastfeeding and also is a great prevention against stretch marks. I think this product is a really good investment in your appearance and good psychological support!

 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. První fotka mě lehce šokovala, nečekala jsem jo, ale tenhle olejíček je super, vlastně všechno od nich :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř tomu, že mě ta fotka šokovat nepřestává!

      Vymazat
    2. Jsem na tom stejně, úplně se mi otevřela pusa!:D Jinak hezký článek, já jsem se mazala BabyLove z DM a spokojenost, jen mám strie v podbřišku, ale ty se mi udělaly při porodu:/

      Vymazat
  2. Já mám těhotenství ještě asi hodně daleko, ale nad tímhle už jsem taky hrozně přemýšlela, jelikož třeba moje mamka vypadá, jak když žádné děti nikdy neměla, a některé ženy jsou "poznamenány" napořád. Budu si to pamatovat do budoucna, na tohle se nezapomíná :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě těhotenství neplánuji, ale pokud bude v prodeji i za pár let, tak bych se po něm mrkla :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě je nejlepší ElastiQ (jsem nepoznamenána), ale díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jenže nikdo neví, zda by autorka neměla strie, i kdyby se nemazala ničím. U svých dvou těhotenství jsem se nikdy nemazala a břicho mam bez strií.

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe