MINULÝ ROK

20:00


Období volna definitivně skončilo a mě nezbývá nic jiného než se opět vrátit do reality všedního života. Jsem ráda za to, jaký ten uplynulý rok byl a čím více si ho promítán, tím více mi dochází, že je jen na nás kam se nás život ubírá a zda cíle, které si během této cesty dáme se vyplní nebo ne. Já se snažím dělat vše proto, abych tyto cíle splnila a ač mi život často do cesty staví nečekaně a mnohdy i nesnadné překážky, snažím se s nimi poprat, jak jen to jde. 

Minulý rok se opět nesl v duchu cestování. Zavedl nás na několik míst v Pacifiku a Indickém oceánu. Díky těmto cestám. Jsem naprosto procitla a v mnohém se mi změnil život. Celý rok jsem strávila v myšlenkách na daleké krajiny a dřela jako bejk abych si mohla splnit všechny ty cestovní mezníky. Abych si je splnila, plně jsem se realizovala v práci a prohloubila činnost jednotlivých koníčku. Pekla jsem o sto šest a na podzim se zúčastnila akce zvané Restaurant day v Liberci. Zde se po mých sladkých dobrotách jen zaprášilo a já tak nalezla vášeň k pečení. Více jsem poznala podstatu přátelství, díky niž jsem si uvědomila, jak moc si cením své hrstky opravdových přátel. S manželem jsme zjistili, ze bez sebe nedokážeme fungovat ani jediný den a na vlastní kůži zjistili, jak je zdraví křehké a proměnlivé. 

Děkuji vám všem, kteří se sem vracíte a cením si těch, kteří mé řádky čtete až do konce. Bez vás by tu bylo pusto a prázdno. Děkuji za krásné komentáře a zprávy, které mi necháváte nejen na Facebooku tak i v e-mailu. Děkuji i všem anonymům, kteří pro hrubé slovo najdete daleko, protože díky vám si vždy uvědomím, že nenávist je věčná. Děkuji za krásný rok 2015 a tváři v tvář teď stojím připravena novým výzvám roku 2016!

You Might Also Like

3 komentářů

  1. pekný článok a pekne napísané, ja som tvoja nová fanúšička :)), vzájomné sledovanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi to napsala. Je skvělé, že se minulý rok povedl a přeji Ti, ať je takový i tento ne-li lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. I would like to thank you for the efforts you have put
    in writing this site. I really hope to check out
    the same high-grade blog posts from you in the future as well.
    In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own blog now ;)

    My web blog :: fifa 16 ultimate team Hack Iphone

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe