NA NOVÝ ROK

19:21


Jak na Nový rok, tak po celý rok. To je věta, kterou mi vždycky říkávala babička a já aniž bych na podobné pověry věřila, si každý rok říkám: Co když je to pravda? Není to vlastně blbost na podobné řeči věřit? Vždyť jsme každý svého štěstí strůjce. 

Ať už je to pravda nebo ne, snažím se v tento den nic nepodcenit. Proto mi práce, ať už v jakékoliv formě, pro dnešek nic neříká. Snažím se ho užít, jak jen lze, odpočívám a když má manžel opět jeden ze svých vrtochů, nic mě nepřinutí, abych se s ním hádala nebo byla i já prudérní. Ráno vstávám s pozitivní myšlenkou a po důkladném zkulturnění vyrážíme na chutný oběd do hostince U podkovy. Miluju to jejich jídlo a příjemné prostředí, které krásně doladí atmosféru. Přeci nebudu v tento den vařit.  


V hostinci jsme si ve společnosti rodičů nacpali pupky a u čaje probrali s trochou nadsázky plány pro tento rok. Sama jsem zvědavá, jaký nový rok 2016 bude a co nového nám přinese. Podle dnešního oběda bych tipovala, že bude hodně žravý a chutný. Dlouho jsem si tak nepochutnala jako dnes. 

Těším se na to, kam nás v letošním roce zavede cestování, co mi přinese nová práce. Těším se na svatbu mojí blízké kamarádky, na to až se naši nejbližší přátelé vrátí z dvouleté cesty kolem světa a na novou budoucnost. Tento den je začátkem roku nového a ať byl ten předchozí rok jakýkoliv, přeji vám ať rok 2016 je ještě lepší než všechny roky předchozí.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. No jsou to samé ňaminy na první pohled. :-)) Krásný nový rok 2016 at se jen daří.

    OdpovědětVymazat
  2. No krása! Takový začátek roku bych si taky dala líbit :)
    http://www.fashionmad.cz

    OdpovědětVymazat
  3. já si říkám to samé :-)) Hezký článek :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny článok a ešte krajšie fotky. To jedlo vyzerá úžasne. :) Prajem šťastný nový rok - žravý a chutný!
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  5. Skvele si oslávila príchod Nového Roka a ja ti do Nového Roka prajem, aby ti vyšlo všetko podľa tvojich plánov. :)
    https://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, ta první fotka je tak krásná! A to jídlo, mňam! Tomu teda říkám skvělý začátek Nového roku ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky ! A všetko to jedlo je mnam ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, to jídlo vypadá báječně! :))

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe