PUNTÍKATÝ DEN

14:57


Život je krásný a stěžovat si na maličkosti by bylo malicherné. Člověk by i z těch opravdu negativních situací měl vyždímat alespoň něco pozitivního, jinak by ten život přeci neměl smysl. Mojí životní filozofií je "užívat si každý den naplno" a proto se snažím, každý den tímto heslem řídit. Někdy je to opravdu těžké, ale každý den je pro mě výzvou, stejně jako ten dnešní. Slzy se mi ženou do očí, když vidím, jak se některé nemocné děti dokážou prát s těžkým životním osudem a o to víc si svého života vážím, protože vím, že i když jsem na dně, je jen na mě, jestli se z tohoto dna dokážu odrazit.

  
A teď už k dnešnímu outfitu, který vůbec není dnešní. Nafotila jsme ho s Bárou před pár týdny, stejně jako ten, který uvidíte v příštím postu. Tohle jsou přesně fotky, které se mi hodí na chvíle, kdy jsem nemocná a možnost nafocení outfitu, je tak nulová. Po pravdě řečeno, kdybych mohla, tak v něm dnes vyrazím do práce.



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Pěkný :) dneska bylo venku fakt nádherně

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, teď bys v tomhle umrzla :)
    Ale jinak teda pěkný, líbí se mi ta celá kombinace černé sukně, puntíků a kabátu.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit! Zdá se mi že poslední dobou se nějak ochlazuje, já už teď jen doufám že i nějaký malý sněhový poprašek se sem tam objeví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu. Mnohokrát riešime malichernosti a zabúdame si užívať krásy bežného dňa.
    Inak veľmi pekné fotky a skvelý kabát :)

    Janka
    MargiFashion

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe