PODZIMNÍ LISTÍ

16:59

 
Listopad se už pomalu chýlí ke svému konci a já jsem příjemně překvapená jak byl tento jindy sychravý měsíc teplý. Nemusela jsem se každý den halit do chundelatých šál a zateplených bund a mohla si tak ještě trochu užít toho příjemného tepla, které brzy vystřídá chladný prosinec. Vypadá to, že už asi nebudu moci vyrazit ven bez kabátu, jako tomu bylo tento týden.


Konečně jsme zase po dlouhé době vyrazily fotit s Bárou. Její svatební sezóna už skončila a mohla si tak udělat opět chvilku na mě, za což jsem jí nesmírně vděčná. Nejen proto, že její fotky povařuji za nádherné, ale také proto, že se spolu vždy podělíme o nové zážitky. Pokud jste ještě nezavítali na Bářin facebook, určitě doporučuji její fotky shlédnout, opravdu totiž stojí za to.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Hezké fotečky! Naprosto souhlasím, že listopad byl neskutečně teplý. Jen se nám to přehouplo a dneska byly jen dva stupně :(
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe