VERA MARSALLI

20:00


Když se opět vrátím do svých vzpomínek. Nedá mi nevzpomenout si na naši starou kameru. Dnes již památeční předmět, který s námi až do nového desetiletí projel snad všechny zahraniční dovolené, si zaslouží opravdový obdiv za to, co všechno vydržel. Tehdy totiž taťka točil všechno zajímavé i nezajímavé s tím, že se to stejně jednou sestříhá a pak z toho bude hezký film. No jo, jenže samo se to nesestříhá že? Byla jsem hodně zvědavá na to, jak by mohlo takové pěkně sestříhané video vypadat. Nikdy jsem se toho však nedočkala.

V roce 2013 mě má drahá polovička požádala o ruku a pár měsíců na to započal maraton plánování naší svatby. Když se mě jedna kamarádka během debaty o svatbách zeptala, zda budeme mít i kameramana, vybavila jsem si taťkovo kameramanské umění a se vzpomínkou na dlouhá nudná nic neříkající videa jsem ji odbyla jediným slovem: NE. Ač jsem chtěla nebo ne, její otázka mi však nechala brouka v hlavě, a tak po několika denním brouzdání po svatebních videích, která se tváří spíše jako klipy, jsme s manželem rozhodli do kameramana zainvestovat a na naši svatbu si ho objednali. Byla to velmi dobrá investice.

Během brouzdání po svatebních klipech jsem se dostala ještě o level výše a našla spoustu inspirativních dovolenkových klipů, které mě natolik inspirovaly, že se sama o podobná videa na každé dovolené pokouším. Uznávám, že je to spíše takový pokus-omyl, ale někde se začít přeci musí.

 


Když jsem minulý rok v létě dostala možnost zúčastnit se natáčení promo videa pro svatební salon Vera Marsalli pro rok 2016, ani minutku jsem neváhala a tuto schůzku pojala jako další příjemné setkání s velmi milou paní Salačovou (majitelkou agentury, u niž jsem využila kadeřnických a vizážistických služeb na naši svatbu), ale také jako zajímavou zkušenost, vidět naživo jak se takové klipy natáčí. Přeci jen, na naší svatbě jsem měla tolik jiných starostí, že na podobné okoukávání techniky nebyl prostor. 

Natáčení bylo velmi příjemné a plné vtipných okamžiků, právě asi proto mi celé odpoledne uplynulo jako voda. Je mi sympatické jak tým Vera Marsalli působí jako jeden člověk. Všichni se skvěle doplňují a díky smyslu pro detail odvádí opravdu profesionální práci na vysoké úrovni. Bylo zajímavé pozorovat jejich práci, a ač jsem mohla svými otázky působit trochu vlezle, jsem ráda, že jsem se nebála zeptat a díky tomu se dozvěděla několik skvělých rad ohledně GoPro kamery, ale i techniky samotného natáčení videí. Doufám, že jsem díky účasti na tomto natáčení odkoukala profesionální hmaty skvělého kameramana Jana Trnky a že se mi podaří je využít i v mých budoucích videích. No jsem zvědavá, jak se tato zkušenost odrazí v mém příštím dovolenkovém klipu.


Pokud plánujete pro letošek svatbu, můžu vám tento salón vřele doporučit. V Liberci se nachází mnoho svatebních salónů, ale v žádném se nebudete cítit tak příjemně jako tady. Možná to může zní jak přeplacená reklama, ale věřte nebo ne, já jsem byla velmi ráda, že jsem na tento salon narazila, protože to byl jediný salón, ve kterém jsem se cítila jako nevěsta a ne jako člověk na obtíž (Clarice Bridal, nejhorší salón co jsem zažila, o těchto negativních zážitcích bych mohla vyprávět hodiny), proto jsem tento článek pojala jako poděkování... A pokud svatbu neplánujete, ale rádi chodíte na plesy, salon Vera Marsalli můžete využít na půjčení společenských šatů.

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Bohužel mám tak špatnou zkušenost s Vera Marsalli, že lituji toho, že jsme si tento salon vybrali. Paní majitelka neustále nemá čas, říká jak je časově velmi vytížená, měsíc před svatbou nám řekla že oblek pro ženicha nebude.... u ní platí heslo: když ptáčka lapají....jen teď doufám, že budu mít alespoň slíbené šaty na svatbu.

    OdpovědětVymazat
  2. mám také negativní zkušenost. týden před svatbou jsem z té otřesné služby byla tak vynervovaná, že takhle si profíky opravdu nepředstavuji. nedoporučuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak týden před svatbou a já nemám slíbené družičkovské šaty, bohužel jsou naprosto odlišné od těch, které jsem objednávala!!!! Šaty svatební jsou potrhané, závoj má nejméně 3 díry, bolerko to samé, ženich nemá slíbený žaket a košile "na míru" absolutně nesedí!!!! KATASTROFA! Tak že nervy mám na pochodu a týden před svatbou budu shánět vše znovu!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. to je přesně to o čem mluvím nad vámi - ono jí to kupodivu nakonec vyjde, ale nervy budete mít hrozné. sice si poslechnete všechny ty zážitky jiných nevěst, které vás vůbec nezajímají a strávíte tam hodiny, ale čas vám to vůbec neušetří. a nervy bohužel také ne. vybrala jsem si je kvůli těm skvělým referencím na netu všude možně a pak nestačila zírat, mrzí mě, že lidé o tom nenapíší více. mohli bychom pár nevěstám zachránit jejich den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zcela stejnou zkušenost, kterou jsem rozepsala do detailů (viz.níže), jelikož to, co si zažijete s p. Evou Salačovou, by jen tak člověk nevymyslel.

      Vymazat
  5. Maximální nespokojenost a hořká zkušenost s majitelkou svatební agentury Vera Marsalli, Liberec.

    Pro svatební agenturu jsme se rozhodli, jelikož bydlíme 2 hodiny cesty autem od místa konání svatby a máme malého 1,5-ročního synka. Zaplacením služby „svatba na klíč“ jsme očekávali, že se s paní majitelkou Evou Salačovou párkrát sejdeme, popíšeme ji naši představu a p. Salačová, majitelka svatební agentury Vera Marsalli, vše zajistí. Brali jsme to jako zaplacení předsvatebního klidu a pohody, kdy agentura vše zabezpečí a zorganizuje, což od služby „svatba na klíč“ očekáváme. Realita byla zcela jiná a to podotýkáme, že nemáme problém si takovou službu zaplatit, ale samozřejmě očekáváme výsledky a kvalitu odvedených služeb, čehož jsme se bohužel nedočkali.

    Paní Eva Salačová se s vámi sejde, tváří se, že vám všechno zařídí. Schůzky jsou tím jediným, co byla schopná pro nás udělat, ale následně při jakékoliv slušné žádosti z naší strany, aby něco zařídila, byl z její strany nekonečný problém, viz seznam všech hořkých a neblahých zkušeností s paní Evou Salačovou, majitelkou svatební agentury Vera Marsalli v Liberci:

    Vše začalo již na začátku, kdy p. Eva Salačová nebyla schopna sjednat na matrice termín naší svatby dle naší představy a to podotýkám, že jsme ji o rezervaci termínu žádali v listopadu r. 2014 a jednalo se o červnový termín r. 2015 nejdříve od 12. hod. Chybu svedla nejprve na nás, že jsme včas nezaslali zálohu matrice, přičemž o žádné záloze ze strany p. Salačové nepadla zmínka. Ona je ta, která má zavolat a urgovat, co je momentálně potřeba uhradit, abychom nic nezmeškali a vše proběhlo dle našich představ. Když viděla, že takové jednání z její strany se nám nelíbí, vinu začala házet na matriku. Už na tomto počátku spolupráce jsme měli vše ukončit, jelikož její nečinnost se stupňovala za hranice pochopení.

    Během svatebních příprav jsme se p. Salačové pokoušeli dovolat během 1 dne třeba i třikrát, ale bez úspěchu. Chápali jsme, že může být zaneprázdněna. Čekali jsme, že se nám do večera ozve. Bohužel jsme se spletli. Nebyla schopna zavolat zpět ani druhý den. Když jsme se ji konečně dovolali další týden, bez omluvy odvětila, že řídila …. Obrázek si udělejte sami.

    Myslím, že trpělivosti máme dost. 2 týdny jsme čekali na odpověď od p. Salačové, kdy měla zjistit od kompetentní osoby, zda v obřadní síni je zařízení pro reprodukci hudby. P. Salačovou jsme během 14 dní urgovali asi 3krát. Nakonec nám byla schopná říct, že jí kompetentní osoba nebere 14 dní telefon a neodpovídá na maily, což se nám zdálo poněkud divné. Zkusili jsme kompetentní osobě zavolat sami. K našemu překvapení bral telefon ihned. K dalšímu podivení bylo, když se nás během telefonického rozhovoru optal, kolik židlí pro hosty si během obřadu přejeme. P. Salačová nám celou dobu tvrdila, že není možné si říct o daný počet židlí z časových důvodů. Zajímavé, že?

    Aby toho nebylo málo kolem židlí. Týden před svatbou měla p. Salačová nahlásit finální počet židlí, prozatím bylo počítáno se 100ks. Toto množství jsme p. Salačové týden před svatbou telefonicky potvrdili. P. Salačová nám zavolala zpět, že 30 ks židlí na obřad není možno akceptovat, čemuž jsme opět absolutně nerozuměli a nechápali, o čem to mluví, když jsme ji jasně potvrdili 100 ks židlí. Kdyby se taková neshoda stala jednou, pochopíme to, ale s p. Salačovou to bylo bohužel se vším. Místo omluvy z její strany jsme se dočkali opět obvinění, že jsme chtěli my 30 ks židlí. Mimochodem na svatbu bylo pozváno cca 80 lidí. To už bychom byli asi padlí na hlavu, když bychom pro 80 lidí chtěli 30 ks židlí. Toto byla jasná ukázka, že p. Salačová v organizaci svateb má pěkný guláš. Hlavně, že jsme ji vše x-krát opakovali jako malému děcku, aby bylo vše v pořádku dle našich představ. Pokračuji dále ...

    OdpovědětVymazat
  6. Maximální nespokojenost a hořká zkušenost s majitelkou svatební agentury Vera Marsalli, Liberec.
    Pro svatební agenturu jsme se rozhodli, jelikož bydlíme 2 hodiny cesty autem od místa konání svatby a máme malého 1,5-ročního synka. Zaplacením služby „svatba na klíč“ jsme očekávali, že se s paní majitelkou Evou Salačovou párkrát sejdeme, popíšeme ji naši představu a p. Salačová, majitelka svatební agentury Vera Marsalli, vše zajistí. Brali jsme to jako zaplacení předsvatebního klidu a pohody, kdy agentura vše zabezpečí a zorganizuje, což od služby „svatba na klíč“ očekáváme. Realita byla zcela jiná a to podotýkáme, že nemáme problém si takovou službu zaplatit, ale samozřejmě očekáváme výsledky a kvalitu odvedených služeb, čehož jsme se bohužel nedočkali.
    Paní Eva Salačová se s vámi sejde, tváří se, že vám všechno zařídí. Schůzky jsou tím jediným, co byla schopná pro nás udělat, ale následně při jakékoliv slušné žádosti z naší strany, aby něco zařídila, byl z její strany nekonečný problém, viz seznam všech hořkých a neblahých zkušeností s paní Evou Salačovou, majitelkou svatební agentury Vera Marsalli v Liberci:
    Vše začalo již na začátku, kdy p. Eva Salačová nebyla schopna sjednat na matrice termín naší svatby dle naší představy a to podotýkám, že jsme ji o rezervaci termínu žádali v listopadu r. 2014 a jednalo se o červnový termín r. 2015 nejdříve od 12. hod. Chybu svedla nejprve na nás, že jsme včas nezaslali zálohu matrice, přičemž o žádné záloze ze strany p. Salačové nepadla zmínka. Ona je ta, která má zavolat a urgovat, co je momentálně potřeba uhradit, abychom nic nezmeškali a vše proběhlo dle našich představ. Když viděla, že takové jednání z její strany se nám nelíbí, vinu začala házet na matriku. Už na tomto počátku spolupráce jsme měli vše ukončit, jelikož její nečinnost se stupňovala za hranice pochopení.
    Během svatebních příprav jsme se p. Salačové pokoušeli dovolat během 1 dne třeba i třikrát, ale bez úspěchu. Chápali jsme, že může být zaneprázdněna. Čekali jsme, že se nám do večera ozve. Bohužel jsme se spletli. Nebyla schopna zavolat zpět ani druhý den. Když jsme se ji konečně dovolali další týden, bez omluvy odvětila, že řídila …. Obrázek si udělejte sami.
    Myslím, že trpělivosti máme dost. 2 týdny jsme čekali na odpověď od p. Salačové, kdy měla zjistit od kompetentní osoby, zda v obřadní síni je zařízení pro reprodukci hudby. P. Salačovou jsme během 14 dní urgovali asi 3krát. Nakonec nám byla schopná říct, že jí kompetentní osoba nebere 14 dní telefon a neodpovídá na maily, což se nám zdálo poněkud divné. Zkusili jsme kompetentní osobě zavolat sami. K našemu překvapení bral telefon ihned. K dalšímu podivení bylo, když se nás během telefonického rozhovoru optal, kolik židlí pro hosty si během obřadu přejeme. P. Salačová nám celou dobu tvrdila, že není možné si říct o daný počet židlí z časových důvodů. Zajímavé, že?
    Aby toho nebylo málo kolem židlí. Týden před svatbou měla p. Salačová nahlásit finální počet židlí, prozatím bylo počítáno se 100ks. Toto množství jsme p. Salačové týden před svatbou telefonicky potvrdili. P. Salačová nám zavolala zpět, že 30 ks židlí na obřad není možno akceptovat, čemuž jsme opět absolutně nerozuměli a nechápali, o čem to mluví, když jsme ji jasně potvrdili 100 ks židlí. Kdyby se taková neshoda stala jednou, pochopíme to, ale s p. Salačovou to bylo bohužel se vším. Místo omluvy z její strany jsme se dočkali opět obvinění, že jsme chtěli my 30 ks židlí. Mimochodem na svatbu bylo pozváno cca 80 lidí. To už bychom byli asi padlí na hlavu, když bychom pro 80 lidí chtěli 30 ks židlí. Toto byla jasná ukázka, že p. Salačová v organizaci svateb má pěkný guláš. Hlavně, že jsme ji vše x-krát opakovali jako malému děcku, aby bylo vše v pořádku dle našich představ.

    OdpovědětVymazat
  7. Pokračuji dále: P. Salačová měla velké problémy nám s dodavateli sjednat schůzky. Když bychom si je domluvili sami, udělali bychom lépe, než prožívat takové nervy. Pro představu jedna ze schůzek probíhala v tomto duchu: P. Salačová potvrdila na 100% schůzku. Raději jsme se vícekrát po mailu ujišťovali, zda schůzka platí, jelikož jsme si kvůli ní brali dovolenou. 3 dny před schůzkou ji zrušila, jelikož jak dělá vše na poslední chvíli, zjistila, že z technických důvodů se do obřadní síně, kam jsme se chtěli podívat, nedostaneme. Prý rekonstrukce schodiště. Kdyby schůzku domlouvala včas a ne 3 dny před uskutečněním, věděla by o dané rekonstrukci a nemožnosti nahlédnutí do galerie. O omluvě z její strany už není třeba psát 
    Další téma, tentokrát se svatebními koláčky. Na začátku spolupráce jsme diskutovali ceny všech služeb. Předpokládáme, že když se na něčem domluvíme, tak to platí, jako všude jinde. Když nastal čas objednávky koláčků, p. Salačová zvedla cenu koláčku. Samozřejmě jsme se museli zeptat, proč došlo k navýšení ceny. P. Salačová nám oznámila, že v ceně jsou i papírové košíčky. Bohužel si už nepamatovala, že nám sama řekla, ať si papírové košíčky seženeme sami, že je nezajišťuje. Od čeho máme tedy zaplacenou svatební agenturu?
    „Svatba na klíč“ pro p. Salačovou znamená, že vám dá kontakty na kadeřnici, vizážistu, dortařku, dj, květinářku, …. a zarezervuje je na daný termín, toť vše. Kontakty na tyto lidi byly jediným pozitivem ze strany agentury.
    Pokračujeme dále. Svatební oznámení jsme si sami zpracovali online, což zabere nějaký ten čas. P. Salačová v této věci měla jen přeposlat odkaz firmě pro zpracování objednávky. Nemusela sedět u počítače x-hodin, zpracovávat formu oznámení a přeposílat nám ji zpět, aby vypadala dle našich představ. Když oznámení přišla, požádali jsme p. Salačovou, zda by tištěná oznámení mohla alespoň složit do obálek. Ani ručně odvedená práce nebyla bohužel v pořádku. Všechna oznámení jsme museli z obálek vyndat, protrhnout čtvereček první strany pro správné založení listu. Ach jo……
    Od svatební agentury, která pořádá svatby v libereckém kraji, bychom čekali, že automaticky budeme upozorněni o skutečnosti, že se v sychrovském parku, kde se měl uskutečnit náš svatební špalír, nesmí házet rýže. Kdybychom nebyli zvídaví, důslední a vše si neověřovali, o zákazu házení rýže bychom se asi dozvěděli až na místě v den naší svatby. Připravenou rýži v kornoutech bychom si mohli strčit někam…..Sami jsme si zakoupili a připravili na daný moment bublifuky.

    OdpovědětVymazat
  8. Další zkušenost: Akce „květiny“. Dodavatelka p. Salačové nebyla schopná na osobní schůzce uvést přibližnou cenu za 1ks pivoňky. K čemu ta schůzka byla? Podotýkáme, že 3 květinářství v centru Liberce nám cenu řekli ihned bez předem domluvené schůzky. S tímto jsme urgovali p. dodavatelku o cenovou nabídku, jinak bychom byli nuceni sehnat květiny jinde, kde se normálně a lidsky domluvíme (my chceme koupit, obchod chce prodat). P. dodavatelka se po týdnu uráčila s cenovou nabídkou, která byla dvojnásobná než u jiných námi ověřených dodavatelů. Po tom všem už nás to snad ani nepřekvapilo. Snažili jsme se s ní domluvit, že se nejedná o 1 ks květiny, ale o celou svatební výzdobu, a hlavně se jedná o sezonní květinu. P. dodavatelka byla však nekompromisní s rezolutním stanoviskem cenu nesnižovat. Po tom všem se navrhla p. Salačová, že nám květiny sama připraví za cenu, kterou jsme si představovali. Chtěli jsme po ní písemné potvrzení cenové nabídky, jako je to na denním pořádku a zcela běžné např. při objednávce nábytku do interiéru. Samozřejmě to odmítla. Rozhodli jsme se tento neskutečný cirkus ukončit. Objednali jsme květiny od libereckého květinářství, které nám vyšlo maximálně vstříc a to podotýkáme, že se jednalo o urgentní situaci. Květiny jsme objednávali, díky cirkusu s p. Salačovou, na poslední chvíli a to 2 týdny před svatebním dnem. Vše nám byli schopni připravit bez jakýchkoliv problémů dle našeho přání. Po tomto neskutečném dohadování nám p. Salačová byla schopna napsat velice sprostý mail, kde nám vyhrožovala právníky, protože si nebereme její dodavatele. Obrázek si udělejte sami, nemáme co dodat. Co více, když jsme se snažili ji podat slušně náš feedback na její chování, jednání a přístup k nám jako klientům a čekali jsme, že si konečně uvědomí, kdo je tady zákazník, dočkali jsme se jen písemných urážek.
    Další nepochopitelná maličkost se udála se svatebním kobercem. 8 měsíců před svatbou jsme si u p. Salačové zarezervovali bílý koberec, kdy nás ještě ujišťovala, že jeho rozměry do obřadní síně padnou a nechá nám ho pro náš svatební den. Týden před svatbou nám byla schopna napsat mail, bez telefonického zavolání, že koberec pronajmula někomu jinému a pokud ho stále chceme, bude ho muset objednat a vypůjčit z Brna za neuvěřitelnou částku, kterou jsme následně ani na internetu nenašli u jiných svatebních půjčoven. Neuvěřitelné.
    Podobné to bylo s vázičkami na svatební stůl. Celou dobu se p. Salačová tvářila, jak jsme výzdobu svatební tabule skvěle společně vymysleli s vypůjčením váziček od ní, nepadla žádná zmínka o ceně za pronájem váziček. Týden před svatbou nám písemně oznámila, že požaduje 30,-Kč za vypůjčení 1 vázičky. Přijde nám to jako nehorázné jednání, obzvláště v dnešní době, kdy za tuto cenu seženete vázičku na každém rohu a je vaše  Dalším bodem by byla totální neprofesionalita nabídky vyzdobení svatební tabule. Čekali jsme, že nám budou představeny alespoň 3 připravené a nazdobené svatební stoly a my si vybereme. Bohužel opět zklamání. Vše jsme vymýšleli na místě. Jsme opět rádi, že jsme si výzdoby v minulosti vyhledávali a měli představu, p. Salačová se jen stále ptala, jak to chceme, nápad z její strany nepřišel.

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední dodatky: Pokračovat můžeme se svatebním oblečkem na našeho 1,5-ročního syna. Při zkoušce obleku, kdy bylo jasné, že se budou muset udělat velké úpravy díky velikosti, nepadla žádná zmínka ze strany p. Salačové o navýšení ceny za vypůjčení. Až poté, co jsme p. Salačové slušně a v klidu vytkli její neskutečný přístup k nám ke klientovi, navýšila vypůjčení cca o 500,-Kč. Opět jsme byli velice rádi, že jsme znali jiný pražský renomovaný salon, kde nám obleček vypůjčili s úpravami za mnohem nižší cenu .
    Další excesy pouze v bodech: Nezajištění slíbeného odvozu zmrzlinového dezertu na hotel den před svatbou. Veškeré zboží pro vytvoření balonkového buketu před hotelový vchod jsme opět zajišťovali my, ne agentura. Slibovaná ochutnávka svatebního dortu neproběhla bez jakéhokoliv vysvětlení. Slibovaná výzdoba hotelu nebyla udělána dle našich představ, v noci před svatbou jsme v hotelu museli vše doladit. Koordinátorka při únosu nevěsty zklamala v improvizaci.
    Závěrem bychom konstatovali, že p. Salačová je snůška nezodpovědnosti, totální nespolehlivosti, neseriózního chování a neprofesionality. To co jsme prožili s p. Salačovou, by člověk jen tak nevymyslel. Mohli bychom se rozepisovat dál, ale akorát nám to bere čas, který můžeme věnovat rodině. Okolí by však mělo vědět co liberecká agentura Vera Marsalli nabízí za „neskutečné služby“.

    OdpovědětVymazat
  10. Nechápu, proč si na svatební agenturu nestěžují ostatní i veřejně, např. na facebooku. To co předvádí paní Salačová je vrchol nezodpovědnosti a nespolehlivosti, s tím musím bohužel souhlasit. Díky ní, jsme měli nervy na pochodu a s družičkami jsme obcházely krámy den před svatbou! Neumím si představit její svatbu na klíč. Nikomu bych tuto agenturu nedoporučila. Ještě máme schovanou veškerou komunikaci a přemýšlíme, zda to někde neuveřejnit. Těch urážek, výmluv je tam opravdu mnoho. A to ještě uráží mě, jako nevěstu, že jsem byla v salonu sprostá! Jasně že byla sprostá, když není schopná zařídit to, co mi slíbila před více než půl rokem a já na to spoléhala. Nikdy jsme neslyšeli jedinou omluvu, na vše se vymlouvala a závěrem nám napsala sms, že s námi už nechce mít nikdy nic společného. Budoucí nevěsty by se měly dozvědět, co je zač. Je to klasické: "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají...".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, když čtu vaši recenzi, je to jako přes kopírák. Snažila jsem se mou zkušenost s Evou Salačovou dát na její facebookový profil, ale samozřejmě to nešlo. Proto jsem se rozhodla vše popsat aspoň na mém profilu. Snažila jsem se více napsat i sem. Žádná další nevěsta si nezaslouží takový stres jako jsme si zažili my.

      Vymazat
    2. Někde by to mělo být napsáno, protože jinak to bude paní Salačové vycházet stále!Opravdu lituji všechny nevěsty, které jdou k ní!

      Vymazat
  11. Také mám stejnou zkušenost a velice ráda bych upozornila ostatní nevěsty, vzhledem k tomu jak jsme až těsně před svatbou zjišťovali co je to za člověka (mstivá a závistivá paní) však nechci aby mé jméno s ní bylo jakkoliv spokojováno - vymýšlela si různé věci během finálních příprav a věřím, že i o klientech, tudíž ani já nechci aby o nás cokoliv vyprávěla, i když vzhledem k její neserioznosti si tím nikdy nemůžu být jistá.

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe