A NYNÍ SE TÁŽI VÁS, NEVĚSTO

19:00


Dnes je tomu rok a já si i po takové době vybavuji každičký detail loňského pátku... Probudila jsem se do krásného a přesto značně chladného rána, a když jsem usínala ani jsem nedoufala,  že se tuhle noc vyspím tak dobře. Párkrát jsem se ještě převalila na bok a se smutným pohledem na budík se přemluvila vstát. Byly to náročné dva měsíce příprav, které utekly rychleji než by si mohl člověk myslet a nyní je to tady! Náš velký den.

V polospánku jsem na sebe hodila něco teplého a šla si uvařit horký čaj. Rodiče i moje psychická podora Káťa se pomalu klubaly z pokojů a ač byla venku ještě tma, na mě už zvonila kadeřnice, která mě dnes měla udělat nejkrásnější. Svatba je pro většinu žen důležitá, a samozřejmě je i pro mě. Bála jsem se, že budu nervózní, a celé ráno na svou nervozitu čekala. Ona však nepřišla a právě asi proto si pamatuji minutu  po minutě. Každé slovo, každý detail i zprávu, kterou mi po probuzení manžel poslal. Doufám, že si tento krásný den budu pamatovat napořád.

Ještě dnes když potkám někoho ze známých, které jsem za celý rok neviděla, se mě ptají jaké to je být vdaná. A ač je to snad nejčastější otázka, se kterou se setkávám, ani dnes nevím jak na ni odpovědět... Čím to je, že mi přijde, že se nic nezměnilo? S manželem jsme před svatbou spolu dva roky bydleli. Sedm let jsme se znali, a pokud druhého dokážete vnímat, za takovou dobu ho poznáte opravdu dobře. Tak co by se tedy mělo změnit? Cítím pořád stejně. Skvěle. Mám po svém boku muže, kterého naprosto miluji. Muže, na kterého se i po těch letech tvářím jak opilá láskou, a to že si mě chtěl vzít jen potvrzuje to, že to cítíme oba stejně. Po roce jako vdaná paní jen mohu říci: "nic se nezměnilo". I po roce pořád když mi někdo volá, chvíli zaváhám, jak se vlastně jmenuji, prostě pořád chvílemi zapomínám, že už jsem vdaná. Že bych pořád nemohla uvěřit tomu, že i v dospělém světě existují příběhy na motivy pohádek? To asi ne, jen si myslím, že i přes malé krize, kterými si náš vztah prošel, od prvního dne vím, že on je ten pravý!

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Mňa pri tomto článku napadá jedna veta: Prečo svadba v zime? V decembri? Ja som bola vždy za to, že ked svadba, tak jedine v lete, ked je teplo a nemusím zo sebou ťahať ešte kadejaké kožušky a je menšia pravdepodobnosť, že bude škaredé počasie. Tak som tu našu aj cez leto urobila a nemenila by som.
    A súhlasim s tým, že áno nič sa nezmenilo. Tiež sme bývali pred svadbou spolu 3 roky a určite je to lepšie, ako pred svadbou spolu nebývať apotom zrazu do toho vhupnut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už od malička jsem si přála svatbu v zimě. Svatbu v zasněžené a pro mě i romantické atmosféře padajících vloček. Málokdo má svatbu v zimě, je to poměrně netradiční záležitost a to se nám právě na této myšlence líbilo. Doba blížících se Vánoc, svátků klidu a míru nám přišla ideální a proto jsme zvolili právě tento měsíc. Bohužel počasí nevyšlo tak jak jsme si představovali a sníh dva dny před svatbou díky dešti prakticky celý slezl, skoro celý den však svítilo sluníčko a na to že byl Prosinec tak bylo i poměrně teplo, takže v konečné fázi se dá řící, že i to počasí nám vyšlo... Při svatbě v létě je asi opravdu větší pravděpodobnost, že bude hezky, ale když je pak nakonec ošklivo, každého to mrzí. U svatby v zimě nikdo nečeká, že bude hezky a když to nakonec vyjde každý je pozitivně překvapen :). Věřím, že jste měli v létě svatbu taky krásnou.

      Vymazat
    2. dakujem za odpoved. Samozrejme každému sa páči niečo iné, ja to chápem a ja by som svadbu v zime nechcela aj preto, že sama som zmrzloš a aj ked by náhodou vyšlo pekné počasie, mne by určite bola zima aj tak :D

      Vymazat
  2. Nádherná fotka! A k tomu krásný text!
    Držím palce, ať je vám spolu krásně nejmíň do konce života a jste stále šťastní :o).
    Užijte si oslavu prvního výročí :o)

    OdpovědětVymazat
  3. toto je krásny príspevok :) tiež si nemyslím, že svadbou by sa malo niečo zmeniť, veď načo? Dôležité je, že sa s polovičkou máte tak radi ako aj pred svadbou a ste šťastní.. a preto blahoželám :) inak aká bola svadba v zime? mali ste pekné počasie?

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.

      Nám se svatba v zimě velmi líbila a jsem ráda, že jsme se pro toto roční období rozhodli. Počasí nám vyšlo, bylo krásně, bohužel nám už však nevyšel náš vysněný sníh, ale to je bohužel skutečnost, která se naplánovat nedá :).

      Vymazat
  4. Želám veľa šťastných rokov :) svadba v zime má určite tiež svoje čaro
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky plné 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat
  5. krásne si to napísala, neviem prečo by sa malo svadbou niečo meniť, nanajvýš sa to môže zlepšiť:)

    OdpovědětVymazat
  6. To už je to rok? Rok? Chceš mi říct, že stárnem tak rychle? Pamatuju si, jak si se zasnoubila. Sakra...ten čas fakt letí. Každopádně gratuluju k výročí a doufám, že už vás dva nikdy nic a nikdo nerozdělí. A krásné Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bohužel je to tak, ten čas tak strašně letí. Děkuji, za krásné přání :)

      Vymazat
  7. To je skvělé, přeji ti, ať jste spolu takhle šťastní i nadále. Krásná fotka a krásná vzpomínka :)

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe