DŽÍNY

20:00

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

Džíny jsou asi nejpraktičtější kousek oblečení který znám. Dají se kombinovat úplně se vším. Jsou pohodlné a díky velkému množství střihů padnou každému. Ještě že je pan Levi Strauss vymyslel. Mimochodem věděli jste, že to byl Němec? Já tedy ne... Džíny se vyrábí už 41 let a rychle se staly módním zbožím. Oni snad nikdy nevyjdou z módy, mění se pouze trendy v jejich střihu, barvách či aplikacích. Myslím, že tu s námi budou pořád, vždyť já sama si svět bez nich už nedokážu ani představit.

Svoje první džíny si pamatuju dodnes, dostala jsem je už jako prcek. Už ve svých 3letech jsem byla prostě trendy. Měla jsem malé pidi lacláče a ještě teď je mi líto, že jsem z nich tak rychle vyrostla. No a to byl pro mě zlomový okamžik, který mě v nošení džín ovlivnil na celý život. Od této chvíle jsem se prostě z džínů prakticky nevyvlékla. 

Na střední škole jsem dočista propadla značce Diesel, kterou jsem oblékala až do svých 23 let. Měly prostě skvělý střih a nerozdrbatelnou džínovinu, které tehdy módní díry vůbec neubíraly na kráse. Své první Diesly jsem si koupila v Paříži za tehdy neskutečných 200 euro. Doposud si pamatuju jak jsem si je pyšně odnášela z prodejny a připadala jsem si nejvíc cool. Dokonce je mám doposud a pořád nejsou rozdrbané a i kdyby byly, asi bych si je nechala jako trofej a to že to tenkrát trofej byla. V dnešní době si Diesly nekupuji, a to nejen protože se mi poslední dvoje dost rychle rozdrbaly, ale hlavně díky tomu, že už je tak velký výběr v džínech, že se stejně kvalitní gaťky dají koupit za desetinu jejich ceny. Už to prostě není to co to bývalo. Nyní jsem spokojená s džínami od Zary a těm budu nejspíš věrná zase několik let.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103?ref=aymt_homepage_panel

To že jsou džíny srdeční záležitostí dosvěčuje i můj taťulín, který při nedávné debatě o džínách vytáhl ze skříně své první džíny, které už pamatují 20 let. Ač se to zdá neuvěřitelné, v ruce se mi nerozpadly, ba dokonce vypadaly dost dobře. Taťka se do nich samozřejmě už nenavlíkne, ale vyhodit první džíny? To by byl hřích... Džíny jsem si zkusila a světe div se padly mi jak ulité. V první chvíli jsem na sebe byla hrdá, že jsem úspěšně splnila úkol a po té si má hlava uvědomila, že asi není na co být hrdá, když se vejdu do pánských džín. To musím mít pěkně kobylí zadek... No, kdyžtak koukám na taťkovy staré fotky, pravda je jinde, taťka byl až příšerně vyzáblý. Taková vyzáblá mánička... Když viděl jak mi pěkně padnou, hned mi nabídl ať si je nechám... V tomhle střihu bych na ulicích připoutala hodně pohledů, ale bohužel né v tom dobrém slova smyslu a to i v dnešní době kdy je dovoleno už cokoliv. Nechtěla jsem však ranit taťky city a raději jsem navrhla je zkrátit... Už dva měsíce se mi pyšní v šatníku jako mé nejlepší šortky.

V dnešní době máme mnoho střihů džín. Mezi ty nejznámější podle mě patří střihy straight, slim, boot cut a boyfriend. Ve zkratce řečeno, straight džíny jsou rovně střižené džíny, které jsou obecně nejkupovanějším střihem a určitě je každá z vás má. Slimky jsou zas úzké džíny pro vykreslení dlouhých nohou. Boot cut jsou prostě klasické zvonáče no a pokud vlastníte boyfriend džíny, tak jak už název sám napovídá jsou to džíny v klučičím střihu.

https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103
 https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103
https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103

Džíny jsou prostě nejvděčnějsí kousek v šatníku. Když si člověk dobře vybere, dokážou skvěle zformovat postavu a díky své variabilitě se dají nosit skoro kamkoliv a se vším... Co je však třešičkou na dortu? Když nás jejich střih omrzí, dá se znich vymyslet spoustu zajímavých doplňků nebo se dají jednoduše zkrátit na šortky. Zvolávám tedy dvakrát sláva pro džíny a panu Levi Straussovi stejně tak.

Taky máte ve skříni hodně džín? Jaké střihy se Vám líbí nejvíce a které nejčastěji nosíte? Taky Vám střih klučičích džín vůbec nesedí? Mě teda jednoznačně ne a je mi to velmi líto.



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Teeeda, to by mi bylo líto ustřihnout taťkovy rifle, které si skovával 20let .. ale zas je aspoň unosíš a nevisí jen tak ve skříni ;)
    Já preferuji skinny, jsou ted moderní a prostě se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první chvíli mi to také líto bylo, ale taťkovi to přišlo jako skvělý nápad, tak jsem neváhala :-)

      Vymazat
  2. Nejradši jsem měla vždycky slim, teď mám ale nejradši rifle jen v pase na gumu a legíny :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Thanks for your personal marvelous posting! I
    really enjoyed reading it, you are a great author.I will remember
    to bookmark your blog and definitely will come back
    in the future. I want to encourage you continue your great
    posts, have a nice holiday weekend!

    Also visit my web site search engine optimization business

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé Liberec :) Hezký blog. Díky za návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, ta první fotka s "džínovým nebem" je parádní, krásně barevně vyváženo :-)
    Pěkný blog, jen tak dál :-) M.

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe