SLAVNOSTNÍ OTEVŘENÍ OBCHODU PANDORA

15:07

Ve čtvrtek jsem byla pozvána do Prahy na slavnostní otevření obchodu PANDORA. Popravdě řečeno nikdy jsem se o tuto značku nějak moc nezajímala, nějak mě ničím nenadchla. Vždy jsem ji měla zaritou v paměti jako nějaké nezajímavé kovové korálky nejrůznějších tvarů a barev. O to víc jsem ráda, že si na mě paní Markéta Hrabánková při vybírání hostů na otevření toho obchodu vzpomněla, a já tak mohla svůj názor na PANDORU přehodnotit a dostat tak na tyto šperky zcela jiný pohled.

Možná, že nejsem sama kdo Pandoru takto vnímá a možná, že se mezi Vámi najde i někdo kdo PANDORU vůbec nezná. Proto jsem se po navštívení této akce rozhodla napsat o PANDOŘE krátký článek.

 

Značka PANDORA je podle mě známá hlavně díky svým netypickým náramkům... Originalita a jedinečnost této značky je dána především díky tomu, že si každý může vytvořit svůj náramek podle vlastních představ a fantazie pomocí široké škály korálků z mnoha různých materiálů. 

Tyto korálky či přívěšky se navlíkají na zlaté, stříbrné, kožené či Macramé náramky (Macramé náramky jsou náramky vytvářené uzlíkovou metodou, je to něco podobného jako náramky přátelství). Korálky nejsou pouze kulaté, ale mají nejrůznější tvary, jedná se především o kulaté přívěšky s různými ornamenty, ale také různé korálkové postavičky. Jedná se o precizní ruční výrobu, na kterou se používá mincovní stříbro, 14ti karátové zlato, sklo Murano, dřevo, různé kameny či drahokamy.... Kromě náramků si můžete podobným způsobem vytvořit i náhrdelníky, které jsou taktéž nápaditým doplňkem. Na své si přijdou i milovnice náušnic a prstenů.


Touto událostí PANDORA otevřela již svou třetí prodejnu překrásných šperků a to hned na jedné z nejprestižnějších ulic. Nově otevřený obchod najdete v rohovém domě poblíž Max Mary v ulici Na Příkopech. Slavnostní otevření moderovala Gabriela Partyšová a kromě ní se zde objevilo hned několik dalších známých osobností (Nikol Moravcová, Tereza Mátlová, Josef Klír, Kristian Kodet...). Fotky z této akce si můžete prohlédnout na facebookovských stránkách blogu: https://www.facebook.com/pages/Mark%C3%A9ta-Trpi%C5%A1ovsk%C3%A1-Fashion-BLOG/266389643427103




You Might Also Like

24 komentářů

  1. Nádhera! Když jsem dělala v obchodě se značkovými šperky, tak jsem tyhle náramky neustále aranžovala (prodávali jsme Morellato) :) Sice to nebyla úplně nejlevnější záležitost, ale fakt to vypadalo moc hezky.
    ~ The Diary Of Pie Rette ~

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě naprosto předražená záležitost. Nicméně myšlenka se mi líbí velmi, mít možnost sama si sestavit náramek, každý korálek může připomínat jinou událost, vzpomínku.. hezké, ale příliš drahé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc pěkné :) Otevření muselo být fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  4. mají tam úžasný náramky! Chtěla bych nějaký vlastnit :))

    OdpovědětVymazat
  5. tuhle značku já vůbec neznám, ale má celkem pěkné výrobky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj veľmi pekné. (: Presne takýto tip náramkov sa mi páči.

    OdpovědětVymazat
  7. Musela sis to užít)) Šperky mají úžasné.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marketko,Pandora je pro mě vždy kouzelná skřínka,ty tlusté korálky jsou teď IN...navlékání a výběr nic moc,dělal to již Avonv v skromější podobě...ale komu se to líbí...hlavní je ,že asi nebudou nikdy stejné ,orginalita to se cení!Není také div,že Tě pozvali určitě jsi byla jedna z nejhezčích!!!!Škoda,že nevidíme co jsi měla na sobě?!!!!Jo a ta modrá halena co máš na sobě v minulém příspěvku Ti moc nesedí ,ty záševky jsou mimo, kdyby v ní nebyla taková kráska jako Ty které sluší vše! Krásné léto Daja.

    OdpovědětVymazat
  9. Na tyto náramky už jsem hodněkrát viděla upoutávky v ELLE a vždy mě to zaujalo. Jen bych asi musela naplnit kapsu nějakými těmi penízky, protože než bych si na provázek naplnila všechny korálky, asi bych zrujnovala. :D

    OdpovědětVymazat
  10. those are wonderful jewelries. omg that bracelet is fantasticly pretty!



    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    OdpovědětVymazat
  11. nice blog! like it a lot! your header looks great!

    OdpovědětVymazat
  12. Máš nádherný blog :) a taktiež ty si prekrásna, tak teda sa niet čo diviť :))

    OdpovědětVymazat
  13. mají opravdu nádherné věci =)

    OdpovědětVymazat
  14. O této značce jsem mnohé slyšela, ale jejich šperky nejsou úplně můj styl :) Nenosím totiž ani bižu.. jen stříbro a bílé zlato, protože na většinu mívám alergii :/

    OdpovědětVymazat
  15. Už som o nej počula, majú tam krásne šperky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pandoru znám, líbí se mi to a myslím, že je to super nápad si sestavit vlastní náramek a vybírat si korálky například podle významu. Akorát kvůli té ceně si náramek určitě nekoupím. :D Možná jednou.

    OdpovědětVymazat
  17. krásné věci, ty tak všechny mít :D

    OdpovědětVymazat
  18. ty všechny věci vypadají lákavě ! .) Děkuji za pochvalu mého zeleného líčení :)

    OdpovědětVymazat
  19. Pandora se mi hrozně líbí, chtěla bych si jeden takový náramek od nich pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Zajímavé :)
    http://www.thedenisse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe