DVA NEZBYTNÍ POMOCNÍCI

17:30

Nejspíš dnes nepřicházím s žádnou závratnou novinkou, ale ráda bych Vám představila dva výrobky, které jsou pro mě v tomto období naprosto nepostradatelné. Myslím, že mnoho z Vás je už zná a tak budu ráda, když mi napíšete jestli i pro Vás jsou tak nepostradatelné jako pro mě,... Určitě se však najde i někdo kdo se s těmito výrobky ještě nesetkal, a tak Vám je tu trochu přiblížím :-)... O jaké zázraky se vlastně jedná?... Bezesporu o zázračný kelímek a lahvičku Tea tree oleje,... oboje z dílny švédské firmy Oriflame.
  • Zázračný kelímek Oriflame obsahuje včelí vosk, který je pomocníkem číslo jedna v boji s popraskanými rty. Já ho používám i na záděrky v oblasti nehtů a jako urychlovače při odbourávání strupů. Kelímek je opravdu hodně výživný. Je dosti mastný a rychle vstřebatelný. Nemám k němu žádnou výtku :-).
  • Olejíček Tea tree obsahuje vysokou koncentraci oleje z čajovníku. Má mnoho variant použití. Já si ho kupuju hlavně proto, že mě dokáže rychle zbavit oparů. Používámho i na akné, pupínek dokáže skvěle vysušit, jen si člověk musí dát pozor, aby ho nepřesušil, když ho přesuší, dá se použít zázračný kelíme a vše je zase v pořádku ;-)... Často při poji s akné používám kombinaci těchto dvou výrobků. 

Tím jak se naustále mění počasí, chvíli jsou hrozné mrazy a chvíli zas 10° nad nulou, mám hrozné problémy se rty. Z mrazů se mi dělají opary a věčně mám popraskané rty, když se konečně popraskaných rtů a oparů zbavím, vyraší mi lišej. No prostě nic nepříjemného a tak jsem se naučila pořád u sebe nosit tyto dva výrobky, které mi s těmito nepříjemnostmi pomohou. Neříkám, že mě jich zbaví hned, ale kdybych používala výrobky z reklam, zbavovala bych se jich mnohem déle :-).



For English speaking people:

Today I show you two product which I consider as the best products by Oriflame. I think many of you know this products and I'll be glad when you write me if you like it... But I think that someone from you don´t know them... What kind of products is it? ... Undoubtedly the miraculous crucible and a bottle of tea tree oil.
  • Oriflame miraculous crucible contains beeswax, which is the number one helper in the fight with cracked lips, but also to demaged skin around the nails or faster degradation of scab. Crucible is really nutritious, it is quite greasy and quickly absorbed. 
  • Bottle of Tea tree oil contains a high extract of  tea. It has many variations of use. I use it on cold sores, but also on acne because it perfectly dry it.
Because now is changing the weather, one day are severe frost, and other day 10 degrees above zero, I have terrible problems with my lips. The frost, me do a cold sores and chapped lips. Well it annoying, so I learned to always have with me this two products to me to help with these inconveniences.


You Might Also Like

23 komentářů

  1. Ten kelímek jsem několikrát měla, je super.. Jinak se značkám jako Oriflame nebo Avon celkem vyhýbám, nemám dobrý zkušenosti :(

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky s Oriflamem nemám moc dobré zkušenosti, po některých šamponech se mi neuvěřitelně mastí vlasy, krémy na obličej mi dělají vyrážku, atd... je jen pár výrobků, které mi od nich sedí a ty dávám sem na blog,... z Avonu mi nesedí vůbec nic

      Vymazat
  2. ja som istý čas bez vajíčka od Oriflame nevyšla z domu a aj popri tisícke krémov a mastičiek od dermatologičky, ktoré som kedysi používala, mám pocit, že ono ma zbavilo suchých miest na pleti a vyrážok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kelímek je super, mám jich několik po bytě :-D !! miluju ho ! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zázračný kelímek mám už několikátý, teď momentálně vanilkový a jsem spokojená. Používám ho buď jako balzám na rty nebo na kůžičku kolem nehtů. Tea tree olejíček jsem zatím neměla, ale už dlouhou dobu o něm uvažuju, protože je všeobecně chválený.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten oriflame mám taky, je super:-)

    Pokud budeš mít čas, tak prosím mrkni na můj blog, udělala jsem recenzi na novou kolekci od essence:
    http://illussoire.blogspot.com/2012/02/essence-nova-kolekce-unor-2012.html

    OdpovědětVymazat
  7. Oriflame kelímek je vyhlášený pomocník=) I já ho mám momentálně objednaný od kamarádky. V březnovém katalogu je ve slevě myslím za 114Kč ( nejsme si uplně jistá, budu mít ještě nějakou slevu =)) a je třešňový=)Podle katalogu voní úžasně;) A podle kamarádek i stejně úžasně funguje na opary, popraskané rty, záděry, akné...=)

    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kelímek je klasika :) A tea tree jsem jednou měla z lékárny ale z oriflame ne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kelímek jsem kdysi, vcelku fajn ale vadí mi to nanášení prsty takže takové věcičky mají u mě mínus. A celkově Avon a Oriflame nějak nemusím. Ten olejicek je fajn ale mám od jiné značky, ta vune se nedá srovnat ;) :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám jen kelímek, ale také si ho nemůžu vynachválit :-)

    http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. nad tým olejčekom stále váham ale to vajíčko zbožňujem a vždy sa teším s akou príchuťou prídu tentokrát:-)

    OdpovědětVymazat
  12. ja som si tiez kupovala presne tieto dva výrobky hlavne kvoli oparom :) ale potom som objavila teatree olej v ryor, kt. ma vyššiu koncentráciu a rýchlejšie pomáha a takisto som zazrak vymenila za 100% propolisovú mastičku, ale samozrejme zazrak používam teraz mam karamerlový hlavne na pery :))) super článok

    OdpovědětVymazat
  13. Podobne ako Liny, ani ja nemám najlepšie skúsenosti s Oriflame. Raz som dostala od kamarátky sprchový gel a mydlo na ruky. Po každom použití sprcháča som sa na nohách vyhádzala. Predstav si, že chceš ísť v lete na kúpalisko a nohy máš posiaté malými červenými vyrážkami. Bleeeh..
    Našťastie hojivý zázrak je fajn vecička. Kedysi mi zaberala na akné skoro okamžite, teraz už akoby bola moja pleť odolnejšia a musím ho aplikovať o dosť viac ako kedysi. Jednoducho už mu to hojenie trvá o čosi dlhšie. Ten čajovníkový olej som mala len raz a aj to bolo strašne dávno, ale rozhodne je to úžasný výrobok :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten zázračný kelímek od Oriflame mám taky a musím říct, že je opravdu zázračný :-) já osobně mám hodně problémy s popraskanými a nateklými rty, proto mi tohle vždycky pomůže :-) dále potom mě z některých náušnic bolí uši, takže i pro tento problém kelímek pomůže! :-) můžu jen a jen doporučit ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Teatree olej mám taky, akorát z lékárny a je to pomocník na vše. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja pouzivam ten prvni vyrobek na rty a vlastne to mame v oblibe cela rodina. Vzdycky nam pomuze.

    OdpovědětVymazat
  17. S bolavými a popraskanými rty mám také své zkušenosti.Já jsem si zase před několika dny koupil balzám Diptyque,který se nachází v balíčku s dalšími kosmetickými vychytávkami které jsem však daroval kamarádce.Musím však napsat že s balzámem jsem nadmíru spokojen..

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Kelímek jsem neměla a asi jsem si ho tak nevážila:) jednou šel do koše, protože jsem ho nepoužívala. Příjde mi jak vazelína. Oriflame vůbec nepoužívám a možná bych měla něco vyzkoušet. Nebyla jsem s tím právě moc spokojená. Avon mám naopak docela ráda. Třeba Planetspa masky na obličej, kuličky bronzové. Něco se tam najde:) Ale co mě zaujalo je tea tree:)

    OdpovědětVymazat
  19. bolavé a popraskané rty jsou v zimě na dením pořádku ... hlavně teď jak hrozně mrzo praskaly mi rty do krve :( ... kelímek od oriflame POMOHL ♥

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Ja ten hojivý zázrak používam už roky, a zatiaľ som nenašla nič lepšie. Je to fakt zázrak, pomáha veľmi dobre :) Ináč pekný blog, sledujem ;)


    A ak by si mala náhodou čas, prosím nakukni na môj blog :)
    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám vanilkový, čokoládový a klasický, taky na nich ujíždím :) Teď navíc bude i třešňový. Používám na suché rty, záděry, kruhy pod očima...

    OdpovědětVymazat
  22. Hi! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely delighted I found it and I'll
    be bookmarking and checking back frequently!
    Also see my webpage: try to

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe