OČNÍ LINKY S KAJALEM

10:16

Dnes bych Vám ráda představila Kajalovou tužku, která Vám pomůže vytvořit dokonalé nalíčení očních linek.

Oční linky se v posledních letech dostávají do módy. Nemůžou chybět snad na žádné světové přehlídce, a tak si myslím, že je ten pravý čas na to, abych Vám tady představila vynikajícího pomocníka v jejich tvorbě.

Nevím jak vy, ale já jsem se s pojmem kajal setkala poprvé teprve nedávno, a to když mi asi před půl rokem moje mamka koupila kajalovou tužku od firmy Oriflame. Kajal mi však dlouho ležel bez povšimnutí v kosmetickém kufříku. Neuměla jsem se s ním totiž pěkně nalíčit. Linky jsem vždy vytvořila příšerně tlusté a vypadala jsem pak hrozně.

Malování vyžadovalo trochu cviku, ale výsledný efekt je velmi dobrý. Líčení jsem několik dní cvičila a po pár dnech jsem se celkem úspěšně naučila dělat tenkou linku. Nyní si kajal nemůžu vynachválit, což mě vede k tomu abych napsala tento článek a doporučila Vám jeho nákup.

Kajalová tužka se nekrouhá, nepotřebujete k ní tedy žádné speciální ořezávátko. Díky tomu, že kresbu provádíme, jako kdybysme malovali křídou, do špičky se tvaruje sama od sebe.

Má opravdu černočerný odstín, díky němuž dosáhmene intezivního nalíčení, které vydrží celý den nerozmazané a dokonale nalíčené. Tužka není mastná a obsahuje výtažky z měsíčku, který je antioxidační a tak je vhodný i pro citlivé oči. Díky široké a dlouhé tuze vydrží kajal i při denním používání několik měsíců, a tak si myslím, že cena 139,- Kč je více než uspokojivá.

You Might Also Like

16 komentářů

  1. ja pouzívam klasicku ceruzku ale ta sa vzdy rozmaze hmmm zeby som vyskúsala tento zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Používala jsem jen tužky, pak jsem zkusila tekuté linky, které jsem vzápětí hodila do koše, teď mám zálusk na gelové. Tak proč bych si nenapsala Ježíškovi i o kajalovou tužku? Mrkala jsem na ni už v magazínu Oriflame, ale jaksi jsem neměla dostatečný podnět k pořízení. Asi ji vážně vyzkouším. Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná recenze,tyhle linky se mi zamlouvají :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také už jsem na tuhle tužku koukala, ale pak jsem si pořídila gelové linky od Essence. Tak teď zkouším ty. Zatím spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  5. mě osobně teda ta tužka moc nenadchla a nevydrží mi celý den no :/

    OdpovědětVymazat
  6. ooo, ja nemam dobre skusenosti s touto tuzkou...hoci som s nou nacvicovala, tenku linku som si nespravila, a dokonca sa mi hrot aj zlomil :( na moje oci to bolo prilis mastne a neustale sa otlacala :(...ja som skor za tekute linky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jelikož mám linky snad ze všeho nejradši,možná bych to mohla zkusit,uvidíme :) ;]

    OdpovědětVymazat
  8. linky milujem, ale asi ostanem pri klasických tekutých alebo pri ceruzke. bojím sa, že sa to zlomí a bude po celej tej paráde :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Používám tužku mnoho let...barvu šedou...nepůsobí u mě tak tvrdě...hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Markétko, taky miluji kajalovou tužku...líčím se s ní od patnácti, kdy jsem ten pojem objevila poprvé ;-D BTW u mě na blogu taky teď probíhá giveaway, třeba by se ti něco mohlo hodit k tomu překrásnému lustru! Viz cena ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. S kajalkou si taky neuím namalovat linky, používám tekuté linky :) A chci zkusit gelové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kajalky jsou super, pokud se ti s nimi špatně maluje, zkus si pořídit profi štěteček a pak doopravit, výsledek stojí za to, navíc Oriflame má kajalku i v tužce :)

      Vymazat
  12. Kajakové tužky mám ráda. Mají krásnou pigmentaci,snadno se nanáší, jsou krémové.

    OdpovědětVymazat
  13. Kajal to je klasika. Podobnou měl myslím i Dermacol. Ale nějak se ji bojím. Ze startu je sice krásně špičatá a úzká. Ale dole je široká a nedovedu si představit jak se tam sama od sebe ta špička udělá :D Až ji budeš mít skoro vypotřebovanou, dej tu prosímtě foto a popisek jak ti to jde :)

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně ty z oriflamu mám taky a jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  15. díky za tip, používám klasické černé tužky ale je fakt že nemají moc výdrž, tohle určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe