BALERÍNKY DO KABELKY

17:06

Minulé Vánoce jsem od přítele opravdu praktický dárek a bylo by škoda ho tu nepředstavit. Nemusíte patřit mezi ženy, kterým v botníku převládá obuv na podpatku, ale i tak si myslím, že Vás tímto výrobkem potěším.

Každá žena chce vypadat hezky a co si budeme povídat, pro dosažení dokonalého vzhledu je někdy nutné obout obuv na podpatku. No, jenže strávit celý den nebo snad někdy i jen hodinu na podpatcích bývá často náročné a jelikož vždy po dlouhodobém nošení podpadků nadávám na mozouly obsypané nohy, pořídil mi přítel balerínky do kabelky.

Balerínky do kabelky jsou podle mě úplně  fantastický nápad, protože si můžete vzít podpatky kdykoliv chcete, do kabelky dáte balerínky a když Vás začnou bolet nohy, tak se jednoduše přezujete a podpatky buď dáte do šatny (pokud je ta možnost) nebo prostě jen vezmete do ruky.


Tento "malý zázrak" můžu vřele doporučit. Sice se nejedná o obuv na běžné nošení, ale je to úžasný pomocník na cestě domů z večerní párty. Baleríny snadno složíte do malého balíčku, který se vejde i do večerního psaníčka. HM je vytvořilo ve třech variantách a to v černé, červené a zlaté takže si vybere každý. Ani cena není nijak závratná. Pořídíte je za 150,- Kč a když budete mít štěst, dají se sehnat i za 70,- Kč.
 

You Might Also Like

7 komentářů

  1. ty jo díky za tip.. já mám doma taky tyhle, ale červený. Když jsme jeli na státnice do Brna tak se mi podařilo vystříkat si celý lak do kurfu a odneslo to pyžamo a právě balerínky.. za 70,- to je parádní cena, musím mít taky aspoň ještě jedny :))

    OdpovědětVymazat
  2. Téééda, na nožičce vypadají opravdu bezvadně! :) Jen teda nevím, jestli jsou pohodlné na nošení, nebolí z toho nožky? Jinak jako fantastický do té kabelky!!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. No jak jsem psala je to spíš jen na takovýto přejítí,... když du večer někam v podpatkách tak pak jen šoupnu balerínky do kabelky a použiju je na cestu domů,... není to na horskej terén :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem na ně kdysi někde koukala, jako taková záchrana na to dojít domů...ideální :-D
    Nebo já toto nosím s sebou, když třeba potřebuji na fofr vyběhnout z práce pro něco někam dál a nechce se mi letět na šteklích :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vado fakt super vec a v H&M jsem si jich jeste nevsimla :) videla jsem je zatim jen na netu za 600 a vic, coz je rozdil.Jinak ja bezne v podpatcich travim devet hodin denne kvuli praci, takze moje nohy jsou zvykle.

    OdpovědětVymazat
  6. jeee to musim mít :D pamatuju na jednu cestu z plesu, kde mě tak šíleně boleli nohy, že jsem šla půl václaváku a do metra pěšky :D

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe