POSLEDNÍ DEN V PRÁCI

18:00


Tak a je to tady! 7 měsíců v práci s melounkem na břiše je za mnou a já si tak konečně mohu hodit nohy hore, koukat na oblíbené filmy, připravovat se na miminko, na Vánoce, no a dělat prostě vše co mě baví. Paráda! Musím přiznat, že díky těm nevolnostem a ukrutné bolesti zad jsem se data 21.11. už nemohla dočkat, i přesto však nechápu ženy, které jen co otěhotní, šup, žádají si nemocenskou. Sama bych se hanbou propadla, kdybych si o ni měla svému doktorovi bez nějakého smysluplného důvodu říci... Jako těhotná jsem to v práci bez úhony přečkala, no a teď už s mateřskou v papírech radostí nevím co dřív dělat, tak se jen válím, cpu se perníkem a s kočkou na nohách brouzdám na vlnách internetu.



Báře konečně skončila svatební sezóna a já ji tak opět mohla ukořistit na nějaké to focení. Byla by totiž škoda neukázat Vám tu těch pár kousků z těhotenské módy, které jsem v H&M ukořistila. Domluva s Barčou byla jako vždy bezproblémová a my mohly vyrazit do mnou tolik oblíbeného Bedřichova. Končící barevný podzim a místy ležící poklice mlhy krásně dokreslily atmosféru našich hor. Jak já to tu mám ráda! Byl to parádní den, který jsme si skvěle užily a já Vám tak v následujících článcích budu moci znovu představit skvělou Bářinu tvorbu. Jestli totiž na Liberecku existuje nějaký kvalitní fotograf, tak je to bezpochyby ona! 




EN//
It is here! 7 months with my pregnancy belly in the job is finally over. Now I'm on maternity leave and I can relax, watch movies, prepare everything for our baby and for Christmas. That's great! I have to admit that because I had unbearable back pain, pregnancy nausea and insurmountable fatigue, I could not wait to the day 21 of november.

My great photographer Barbara Bistiak finish her wedding season and now have a time for me. Finally we could take pictures of my pregnancy clothes. We went to my favorite place Bedřichov. It is beautiful place. There are colorful autumn which make a beautiful atmosphere of our mountains in this time. How i love this place! It was great afternoon and i am pleased that i will can to introduce Bára´s great photos to you. 

FOTO: Barbora Bistiak

Triko a džíny H&M

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Jsi krásná těhulka :)
    btw zvu tě na gyveaway JANNIEBEL- giveaway :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pristane ti to. To srdiečkové tričko sa mi uplne hodi k brušku. Uplne si spominam na svoj posledný den v práci. Mne sa odchádzalo ťažko, ale kolegovia ma milo prekvapili, dostala som kvietok a rozlučili sa so mnou, no a to sa mi teda odchádzalo ešte ťažšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musím přiznat, že jsem se sice na mateřskou těšila, abych si odpočinula, ale též se mi těžko odcházelo. Mám to v práci ráda a s kolektivem se mi těžce loučilo. Dostala jsem krásný župánek pro mimčo, čímž mě také velmi potěšili. Naštěstí plánuji se v práci jednou za čas ukázat na návštěvu, takže budeme stále v kontaktu. :)

      A děkuji za pochvalu trička, to jsem tam prostě nemohla nechat!

      Vymazat
  3. Slusi ti to a to tricko je super!
    Fotky se povedly.
    Ja si nejak nedovedu predstavit mit zatim dite, ale je dobre, ze jsou lidi jako ty a neboji se do toho jit. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palečky s přicházejícím miminkem. A fotky vypadají krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší, fotky jsou povedené :) Přeju krásné mateřství :)

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe